دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
خمیر

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صالحی گفت: خون های بر زمین ریخته شده زنان و کودکان فلسطینی، رژیم صهیونیستی و حامیانش را در افکار عمومی دنیا بی آبرو کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، نماز جمعه شهرستان بندر خمیر به امامت حجت الاسلام والمسلمین صالحی برگزار شد.

حجت الاسلام صالحی در ابتدای خطبه ها به غنیمت شمردن ماه مهمانی خدا، اظهار داشت: روزهای و ساعت های حساس ماه مبارک رمضان را غنیمت بشماریم و تلاش کنیم نهایت بهره ها را ببریم.

وی ادامه داد: بعد از قریب یک ماه روزه داری، مؤمنین برای دریافت نتیجه و مجاهدت معنوی و مادی خود آماده میشوند و حکمت روزه ماه رمضان، رسیدن به مقام متقین است (کتب علیکم الصیام... لعلکم تتقون).

حجت الاسلام صالحی خاطرنشان کرد: در بیان حضرت مولی المتقین، امام المتقین، یعسوب المتقین، علم المتقین علی ابن ابیطالب(ع) متقین اهل الفضایل هستند و یکی از فضائل ارزشمند متقین روزه داری و امساک برای رضای خداست.

خطیب شهرستان خمیر ادامه داد: روزه دار باید قوه تقوا را در خود توسعه دهد تا بتواند از خان کرامت خدای رحمان که در این ماه تجلی نموده است در باطن و درون خود بهره‌مند شود و یکی راه های میانبر برای رسیدن به فیض رحمت خداوند راه انفاق، صدقه و زکات است.

وی افزود: مؤمنین روزه دار فقرا را فراموش نکنند و خداوند را باید شکرگذار بود که یک سال دیگر نام ما و شما در زمره حامیان جبهه حق در روز قدس ثبت شد.

حجت الاسلام صالحی با بیان مسئله غزه، عنوان کرد: همان گونه که رهبری معظم انقلاب فرمودند مسئله جنگ غزه و اسرائیل نیست، بلکه مسئله نبرد حق و باطل است و در این وادی باید موضع خود را شفاف کرد و حقیقتا با تمام وجود از جبهه مقاومت فلسطین دفاع کرد.

خطیب جمعه خمیر بیان داشت نمازجمعه آخر ماه رمضان امسال یک تفاوت مبارک نسبت به همه سال‌های گذشته دارد و آن این است که روز قدس پسا طوفان الاقصی که خسارت غیر قابل جبران را بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد نموده را می بینیم.

وی ادامه داد: تجمعات و تظاهرات در اقصی نقاط جهان خصوصا کشورهای غربی به نفع مردم غزه نشان از تحول بزرگ در افکار عمومی دارد.

حجت الاسلام صالحی افزود: دستاورد بزرگ جانفشانی مردم فلسطین این است که بر خلاف جریان رسانه ای دشمن و فتنه های و هزینه های گزاف مستکبرین صهیونیست و غربی ها مانع از فراموشی قدس شریف شدند و خون های بر زمین ریخته شده زنان و کودکان و مجاهدان مقاومت فلسطین مردم دنیا را بیدار نموده و رژیم صهیونیستی و حامیانش را در افکار عمومی دنیا بی آبرو کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha