چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
امام جمعه اصلاندوز

حوزه/ امام جمعه اصلاندوز با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به دنبال باز کردن جبهه جدیدی علیه ایران است، گفت: هر گونه اقدام احساسی و ورود به درگیری مستقیم می‌تواند حکم نجات رژیم صهیونیستی از باتلاقی که در آن فرو رفته باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام محمد جعفرزاده در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به سالروز قطع رابطه با آمریکا، این اقدام را ضرورتی برای استمرار حیات طیبه انقلاب ملت ایران دانست.

وی با بیان اینکه انقلاب ایران، سلطه منطقه‌ای آمریکا را تهدید کرده، اظهار کرد: حمایت ایران از نهضت‌های آزادی خواهانه منطقه، شرایط را برای آمریکا چالشی کرده است.

جعفرزاده، سیاست راهبردی اخراج آمریکا از منطقه غرب آسیا را ضرورتی برای تأمین منافع ملی ایران و سایر کشورها و ملت‌های این منطقه دانست و گفت: حضور و دخالت آمریکایی‌ها در غرب آسیا عامل بحران‌آفرینی، بی‌ثبات‌سازی، ناامنی و اختلاف است.

امام جمعه اصلاندوز در بخش دیگری از خطبه های خود به فرارسیدن عید سعید فطر اشاره کرد و گفت: حکمت روزه ماه مبارک رمضان، رسیدن به مقام متقین است.

وی راستی و راستگویی، التزام عملی بر ایمان، مواسات، اقامه صلاة، ولایت‌مداری و صبر را از ویژگی های مقام ابرار دانست و گفت: ابراری که به مقام منّا اهل البیتی می‌رسند.

جعفرزاده با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، مرگ قوانین بین‌الملل را در این منطقه اعلام کرد و گفت: صهیونیست‌ها عناوین حقوق بشری را به بدترین، بی‌سابقه‌ترین و زشت‌ترین شکل خود به نمایش گذاشتند.

وی حمله به کنسولگری ایران در دمشق را اقدامی تروریستی و سطحی دیگری از طرح واشنگتن برای خروج از بن‌بست پرونده‌های موجود دانست.

امام جمعه اصلاندوز با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به دنبال باز کردن جبهه جدیدی علیه ایران است، گفت: هرگونه اقدام احساسی و ورود به درگیری مستقیم می‌تواند حکم نجات رژیم صهیونیستی از باتلاقی که در آن فرو رفته باشد.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha