چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
امام جمعه لاهرود

حوزه/ حجت‌الاسلام صفری در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: مردم از دولت انتظار دارند که مسئله معیشت و مشکل اقتصادی آنها را حل کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام حسن صفری در خطبه های این هفته نماز جمعه بخش مشگین شرقی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار رمضانی با مسئولین، گفت: مردم از دولت انتظار دارند که مسئله معیشت و مشکل اقتصادی آنها را حل کنند.

وی با بیان اینکه وضعیت اقتصادی کشور هم واقعیت‌های تلخ و هم واقعیت‌های شیرین دارد، خاطرنشان کرد: گرانی‌ها، بی‌ثباتی بازار، تنزل ارزش پول ملی و فاصله‌ طبقاتی از جمله واقعیت‌های تلخ اقتصاد کشور است.

امام جمعه مشگین شرقی با تأکید بر اینکه اقدامات دولت سیزدهم در ساماندهی اقتصاد کشور در درازمدت خود را نشان می‌دهد، تصریح کرد: مردم انتظار دارند که تصمیم‌ها و اقدامات مسئولین در مسائل اقتصادی، اثر محسوس و ملموس در زندگی آنها داشته باشد.

صفری در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله فلسطین اشاره کرد و گفت: قدس و غزه تمام محاسبات و معادلات دنیا را به هم زده است و طبق فرمایش مقام معظم رهبری، فلسطین قطعا روزی را خواهد دید که رژیم صهیونیستی دیگر وجود ندارد.

وی روز جهانی قدس را نه تنها برای آزادسازی محرومان فلسطین بلکه روز اسلام و نماد بیداری جهان اسلام دانست و تأکید کرد: مسأله فلسطین و خیانت کشورهای غربی در حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل سراسر جهان را فراگرفته است.

امام جمعه مشگین شرقی جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به سرکنسولگری ایران اسلامی در دمشق و به شهادت رساندن سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را جرمی نابخشودنی از سوی این رژیم سفاک دانست.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha