سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/ آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه

حوزه/ امام جمعه ارومیه گفت: رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا فقط به قتل عام می‌پردازد و با این جنایات روز به روز به زوال خود نزدیک می‌شود و روز قدس به یک خیزش بین‌المللی تبدیل شده که با این خیزش به نابودی این رژیم کودکش نزدیکتر می‌شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمهدی قریشی، امروز در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه که در مصلای امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، با گرامیداشت روز قدس، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی شکست عظیمی متحمل شده و با قتل عام مردم غزه در طی ۶ ماه گذشته جنایات فراوانی انجام داده است.

وی گفت: رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا فقط به قتل عام می‌پردازد و با این جنایات روز به روز به زوال خود نزدیک می‌شود و روز قدس به یک خیزش بین‌المللی تبدیل شده که با این خیزش به نابودی این رژیم کودکش نزدیکتر می‌شویم.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: ماه رمضان برکات فراوانی دارد که باید از آن‌ها استفاده کرد و این ماه توبه و استغفار است و باید هر چه زخم در طول یکسال به‌واسطه گناهان بر روح وارد شده در این ماه التیام یابد و درمان شود.

وی افزود: گناهان ادوات و سلاح‌های شیطان هستند که انسان را به عذاب جهنم دچار می‌کند، مقام معظم رهبری فرمودند:« توبه تنها مسئله فردی نیست بلکه موضوع اجتماعی نیز محسوب می‌شود».

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بیان کرد: بعضی از مسئولان خطا، اشتباه و گناهی انجام می‌دهند که زندگی مردم را دچار بحران می‌کند و بعضی از مردم نیز گناهانی انجام می‌دهند که آثارش در جامعه نمود پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: حجاب یکی از این گناهان اجتماعی است که اثرات آن مختص شخص نیست و بر جامعه اثر گذار خواهد بود و مسئولان بر گناهان اجتماعی دقت کرده و بی‌توجه نباشند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین قریشی عنوان کرد: مردم از دولت انتظار دارند که نتایج گام‌های اقتصادی در زندگیشان مشهود شود و این انتظار بی‌جا نیست بلکه شدنی و ممکن است و در کشور ما برای این امر ظرفیت و زمینه‌های فراوانی وجود دارد و مسئولان باید تلاش‌های خود را افزایش دهند.

وی افزود: برای تحقق شعار سال کارگروهی در استان تشکیل شود تا روش‌های مشارکت مردم برای جهش تولید، بررسی و راهکار ارائه شود.

انتهای خبر./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha