چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
روز قدس

حوزه/ استاد سطوح عالی حوزه علمیه خراسان گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین نباید منحصر به روز جهانی قدس باشد بلکه می بایست استمرار داشته و مردم را تشویق به کمک به این ملت ستمدیده به هرگونه که می توانید داشته باشید.

حجت الاسلام سید مهدی احمدی نیک، استاد سطوح عالی حوزه علمیه خراسان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، در حاشیه راهپیمایی روز قدس ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس گفت: روز جهانی قدس همانطور که امام راحل(ره) فرمودند روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه خراسان با بیان این که امروز وظیفه همه مسلمانان و آزادگان جهان است که در کنار مظلوم باشند و از مظلومان عالم حمایت کنند و بر علیه ظالم و نظام استکباری و سلطه گری جهانی که در راس آن ها آمریکای جنایتکار قرار دارد فریاد زنند، تصریح کرد: ملت آزاده و مسلمان در سراسر جهان می بایست این اعمال کودک کش، حملات غیر انسانی و جنایت های وحشیانه به بیماران در بیمارستان ها را محکوم کنند و زمینه پیروزی مردم فلسطین را فراهم آورند و روزی برسد که همه مسلمانان در قدس شریف نماز پیروزی را اقامه کنند.

وی ضمن تاکید بر اهمیت حضور پرشور مردم روزه دار در راهپیمایی روز قدس و اعلان مظلومیت مردم فلسطین به سراسر عالم، خاطر نشان کرد: روشن است که اگر کسی مظلوم واقع شده باشد و احساس کنند عده ای از او حمایت می کنند روحیه می گیرد و این روحیه دادن به مظلوم یک وظیفه انسانی است که همه ما برعهده داریم و می بایست در کنار آنان بوده و اعلان حمایت از آنان را داشته باشیم.

حجت الاسلام احمدی نیک ادامه داد: البته این حمایت از مردم مظلوم فلسطین نباید منحصر به روز جهانی قدس باشد بلکه می بایست استمرار داشته و مردم را تشویق به کمک به این ملت ستمدیده به هرگونه که می توانند داشته باشند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha