دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله علم الهدی

حوزه/ امام جمعه مشهد مقدس گفت: شهادت عزیزان ما در سوریه یک سنتی است که از اول انقلاب تاکنون استمرار داشته است و جریان انقلاب را قوی تر و روح مبارزه را در مردم تقویت می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، آیت‌ الله سید احمد علم‌ الهدی، در راهپیمایی باشکوه روز قدس در مشهد ضمن قدردانی و تشکر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس، با اشاره به حمله تروریستی به سفارت ایران در سوریه اظهار کرد: متاسفانه در این حادثه ناگوار چندتن از بهترین نیروهای کشور را به مقام رفیع شهادت نائل شدند.

وی با بیان اینکه شهادت عزیزان ما در سوریه یک سنتی است که از اول انقلاب تاکنون استمرار داشته است، افزود: ما هیچوقت از شهید دادن در راه انقلاب و اسلام ضرر نکردیم، هر شهیدی که بر شهیدان ما اضافه می شود جریان انقلاب را قوی تر و روح مبارزه را در مردم تقویت می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه شهدای سوریه همانند شهیدان حاج قاسم سلیمانی و آیت‌الله بهشتی از سرمایه های عزیز کشور ما بودند، اضافه کرد: در مقابل خون این شهیدان درخت انقلاب را پرثمرتر کرده و روحیه مبارزه مردم را نسبت به استکبار و دشمن نیز قوی تر کرده است.

وی عنوان کرد: همانطور که در راهپیمایی امروز مشاهده می کنید احساسات مردم نسبت به جریان مبارزه با استکبار روز به روز قوی تر و شدیدتر می شود، این حرکت و حضور مردم ثابت می کند که روحیه استکبارستیزی و صهیونیست ستیزی در دنیا رو به رشد است و دامنه آن تمام جهان را گرفته است.

آیت الله علم الهدی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در خصوص راهپیمایی روز قدس تاکید کرد: همانطور که ایشان فرمودند روز قدس تنها به کشورهای اسلامی منحصر نمی شود، بلکه امروز مسئله قدس یک امر و مطالبه جهانی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha