سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
راهپیمایی

حوزه/شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان در پیامی از حضور باشکوه و حماسی مردم این استان در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد ؛شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از حضور حماسی و باشکوه مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است:

روز قدس، حاصل آینده نگری معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است که امروزه به کابوسی برای اشغالگران قدس تبدیل شده و و توانسته نه تنها جهان اسلام که تمام بیداردلان جهان را در برابر این رژیم سفاک متحد نماید.
روز قدس امسال به دلیل جنایت های آشکار رژیم صهیونیستی در قتل عام مردم مظلوم غزه برای ترمیم هیمنه از هم پاشیده خود پس از عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی اهمیت مضاعف یافته و علاوه بر جهان اسلام در سراسر دنیا، مسئله فلسطین و ایستادگی در برابر اسرائیل غاصب به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است.
این رژیم‌ جعلی و کودک کش در کنار تمام خباثت ها و دست و پا زدن های خود در ماه های اخیر، در اقدامی غیر قانونی و وحشیانه با حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق یک‌گام دیگر خود را به نابودی کامل نزدیک کرد و امروز مردم با بصیرت استان لرستان که خود داغدار شهادت یکی از فرزندان خود در حادثه دلخراش و تروریستی دمشق هستند با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن اعلام حمایت مجدد از قدس شریف بر ایستادگی و انتقام خواهی از رژیم منحوس صهیونیستی تاکید کردند.
شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان لرستان به پاس این حضور پرشور و تجدید بیعت مردم روزه دار و خداجوی استان با فرمانده معظم کل قوا، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) از عموم شرکت کنندگان در این راهپیمایی حماسی تقدیر و تشکر نموده و سربلندی نظام اسلامی و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و لرستان سربلند را از خداوند متعال مسئلت می نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha