جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
اردبیل

حوزه/حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و دکتر عاملی، استاندار اردبیل در پیام مشترکی از حضور حماسی مردم استان در این راهپیمایی قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل،حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و دکتر عاملی، استاندار اردبیل در پیام مشترکی از حضور حماسی مردم استان در راهپیمایی روز قدس قدردانی کردند.

در این پیام آمده است:

خروش و حضور حماسی ملت نستوه ایران، خاصه مردم غیور و ولایت مدار اردبیل با زبان روزه در روز جهانی قدس آن هم در این برهه خاص که این رژیم پلید، جنایت و شقاوت را به اوج رسانده است، حقیقتا انعکاس ویژه از جلوه های حق‌طلبی و بصیرت آزادگان بود.

روز قدس ۱۴۰۳، روزی به واقع کلمه، اسلامی، تاریخی، جهانی و حماسی بود.

پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار اردبیل می‌افزاید:

رژیم منحوس صهیونیستی، در پرتو رشادت ، مجاهدت و صبر الهی مردم مظلوم غزه به ورطه‌ی اضمحلال و سقوط رسیده و تصمیمات سردمداران جنایتکارش، مسیر محو این غده سرطانی بدخیم را تسریع خواهد کرد.

حماسه‌آفرینی مردم اردبیل در روز قدس؛ انعکاس حق‌طلبی و بصیرت آزادگان

شورای هماهنگی انقلاب اسلامی، رییس کل دادگستری، فرمانده سپاه حضرت عباس، فرمانده انتظامی، مدیرکل صدا و سیما و اداره کل اطلاعات استان نیز در پیام‌های جداگانه‌ای این حضور تاریخی را برگ زرین دیگر در تاریخ دارالارشاد دانستند.

در بخشی از این پیام هم آمده است:

راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس امسال که در یکی از متفاوت‌ترین و سرنوشت سازترین دوره‌های تاریخی رقم خورد، در شرایطی بود که پس از نبرد "طوفان الاقصی"، رژیم گرگ صفت صهیونیستی در دستیابی به اهداف شیطانی ناکام مانده و پایداری و پایبندی ایران و ایرانی و ملت‌های آزاده جهان در پیگیری آرمانهای فلسطین و آزادی قدس شریف همچنین مقاومت بی نظیر مردم غزه به ثمر نشسته است و اینک در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال، فریاد حمایت از مظلومین فلسطین و اعلام انزجار از جنایات و کودک کشی های رژیم غاصب صهیونیستی توسط مومنان، روزه داران و آزادگان سراسر جهان رساتر از گذشته به گوش رسید.

حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال بار دیگر نشان داد که مردم ایران اسلامی همواره در حمایت از آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف ثابت قدم هستند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha