دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام و‌المسلمین غفوری، در جمع امدادگران جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه مجموعه هلال احمر، سرمایه‌های انسانی بسیار ارزشمندی را در خود جای داده است، گفت: فعالیت‌های جمعیت هلال احمر عمل صالح است

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین غفوری، صبح امروز، با حضور در جمع امدادگران جمعیت هلال احمر استان، این مجموعه را از حیث نیروهای کاردان غنی خواند و گفت: مجموعه هلال احمر، سرمایه‌های انسانی بسیار ارزشمندی را در خود جای داده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه، با اشاره به کلام خداوند متعال در سوره مبارکه مائده آیه ۳۲ که می فرماید: «... وَ مَنْ‌ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ‌ جَمِیعاً...»، و هر کس، انسانی را از مرگ رهایی بخشد، چنان است که گویی همه مردم را زنده کرده است»، خاطرنشان کرد: مجموعه فعالیت‌های جمعیت هلال احمر، عمل صالح است.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری، مردم‌ محوری را مورد تأکید مقام معظم رهبری خواند و گفت: گزارش‌های ارائه ‌شده، نشان از رشد و تقویتِ اساس و پایه کار هلال احمر، براساس مردم‌محوری دارند، این مهم به‌ویژه در تعامل با جوانان مشهود است و صدالبته بسیار ارزشمند می‌باشد.

امام‌جمعه کرمانشاه جمعیت هلال احمر را حلقه وصل بین نسل جوان با خدا، آرمان‌ها و راه نورانی شهدا، ولایت‌مداری و حضور در عرصه فعالیت دانست و اظهار داشت: مجموعه هلال احمر به ‌دلیل فعالیت‌هایی که دارد، برای نسل جوان دارای جاذبه است و می‌تواند زمینه‌ای برای رشد فکری و مسئولیت‌پذیری آن‌ها در جامعه باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha