سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر / افتتاح ساختمان مرکز مشاوره حوزه علمیه استان قزوین

 حوزه / محل جدید مرکز آموزش و مشاوره اسلامی سماح شعبه قزوین با حضور مدیر حوزه علمیه استان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام سید مصطفی موسوی معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین در مراسم افتتاح محل جدید مرکز آموزش و مشاوره اسلامی سماح شعبه قزوین ضمن تبریک قبولی طاعات و عبادات گفت: ۲۱ مرکز مشاوره سماح در کشور در حال فعالیت هستند که امروز مشاورین مرکز حوزه علمیه قزوین از افرادی دارای تحصیلات عالیه بوده و به خوبی موضوع آموزش و مشاوره را انجام می دهند.

وی ادامه داد: مرکز آموزش و مشاوره اسلامی سماح شعبه قزوین در دو بخش در حال فعالیت است که عبارتند از آموزش و مشاوره های فردی با موضوعات خانوادگی و کودک و نوجوان -ازدواج و دیگری کارگاه های آموزشی برای خانواده طلاب، و خود طلاب راه اندازی شده است.

سپس حجت الاسلام علی محمدی مدیر مرکز آموزش و مشاوره اسلامی سماح شعبه قزوین در این مراسم گفت: در حال حاضر یک برنامه مدون برای تقویت مسأله آموزش و مشاوره در حوزه علمیه وجود دارد و حضور اساتید مشاوره در مدارس علمیه یک فرصت مغتنمی برای تعامل و ارتباط دوسویه با طلاب است.

حجت الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: مرکز آموزش و مشاوره اسلامی نگاه ارزشمندی به تمامی مدارس علمیه داشته وبه خوبی می توانیم با همراهی وهمکاری مدیران مدارس علمیه و حمایت های مدیر حوزه علمیه استان بتوانیم مشکلات مختلف که یک طلبه را در عرصه های علمی، آموزشی وتهذیبی داشته را به خوبی مرتفع نماییم.

مدیر مرکز آموزش و مشاوره اسلامی سماح شعبه قزوین افزود شناخت آسیب‌های احتمالی پیش روی طلاب را با همین مراکز مشاوره به خوبی می توانیم در میان طلاب جلوگیری نموده و تقویت فرهنگ مشاوره به شناخت و رفع این آسیب‌ها در حوزه کمک شایانی خواهد کرد.

محل جدید مرکز آموزش و مشاوره اسلامی سماح قزوین افتتاح شد

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha