سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
دوست فلسطینی من

حوزه/ مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد الحسین (ع) جوادیه بیرجند گفت: مسابقه هنری و ادبی «دوست فلسطینی من» در چهار بخش برای کودکان ۶ تا ۱۳ سال برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، صادق دهقانی مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد الحسین (ع) جوادیه بیرجند گفت: یکی از ابزارهای مهم که می‌تواند سبب آشنایی کودکان و نوجوانان با مسئله مظلومیت مردم فلسطین شود، ابزار هنر است.

وی افزود: در این راستا کانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد الحسین (ع) جوادیه بیرجند با همکاری خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی، شهرداری بیرجند و اداره کل ورزش و جوانان استان برگزاری مسابقه هنری و ادبی «دوست فلسطینی من» در دو رده سنی زیر ۹ سال و ۹ تا ۱۳ سال را در دستور کار خود قرار داده است.

دهقانی با بیان اینکه مسابقه «دوست فلسطینی من» در چهار بخش برگزار می‌شود، بیان کرد: این چهار بخش شامل نقاشی ویژه کودکان، دلنوشته و شعر، مسابقه پیامکی و مسابقه تجربه نگاری و ایده پردازی است.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد الحسین (ع) جوادیه بیرجند در ادامه گفت: در بخش نقاشی که ویژه کودکان در دو رده سنی زیر ۹ سال و ۹ تا ۱۳ سال است، علاقمندان می‌توانند نقاشی‌های خود با موضوع کودکان غزه را رسم و همراه با نام و نام خانوادگی خود به آیدی @Sadeghh_ir در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

وی ادامه داد: علاقمندان جهت شرکت در بخش دلنوشته و شعر بایستی یک دلنوشته حداکثر یک صفحه یا شعر شامل حداقل ۱۰ بیت با موضوع غزه و فلسطین را ارسال کنند.

دهقانی بیان کرد: در بخش ایده پردازی و تجربه نگاری نیز باید علاقمندان ایده‌ها و تجربیات خود را برای حمایت و کمک به مسئله اول جهان اسلام یعنی مسئله فلسطین و غزه را مختصرا بنویسید و ارسال کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد الحسین (ع) جوادیه بیرجند با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به مسابقه «دوست فلسطینی من» ۱۰ اردیبهشت ماه است، گفت: برگزیدگان هر بخش به صورت جداگانه بر اساس نظر هیأت داوران تقدیر خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha