چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کرسی بین المللی غزه در  مشهد

حوزه/ ششمین کرسی بین المللی مجمع علمی اندیشمندان آزادی خواه جهان با موضوع نقدو بررسی‌ غزه در رمضان ازمنظر هنرمندان دوشنبه ۲۰ فروردین ماه در موسسه عالی فردوس مشهد برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، ششمین کرسی بین المللی مجمع علمی اندیشمندان آزادی خواه جهان با هدف بررسی زیست بوم غزه و آنچه بر کودکان، زنان، سالخوردگان، بیماران، پرستاران، خبرنگاران و غیر نظامیان در غزه می گذرد برگزار می شود .
همچنین تهیه و تدوین یک سند معتبر از حوادث غزه و ترجمه آن به زبان های زنده دنیا برای آگاهی محافل علمی و رسانه ای کردن محتوای کرسی نقد و بررسی غزه در رمضان و پخش آن در سطح ملی و بین المللی از جمله اهداف این همایش است .

این گزارش می افزاید: نقش هنرمندان در مسئله غزه، رسالت مجلس به عنوان عصاره ملت ایران در مسئله غزه، جانیان روزگار با فرشتگان زمین(پرستاران غزه) چه می کنند؟،نگاهی به زیست بوم غزه، درد جانکاه سالخوردگان غزه از سوی صهیونیست ها از جمله موضوعات مطرح در این کرسی بین المللی است .
در ادامه این مجمع علمی ، آسیب شناسی کودکان و زنان غزه از نگاه هنرمندان،فلسطین در شعر فارسی،سیاست های دوگانه غربی-عربی درقبال زنان وکودکان مظلوم غزه، آخرین وضعیت میدانی غزه،نقش تشکل های مردمی در حل مسائل غزه با حضور اساتید حوزه و دانشگاه داخلی و بین المللی بررسی خواهد شد .
این همایش با همکاری مجمع علمی اندیشمندان آزادی خواه با همکاری امور بین الملل و مدیریت پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی دوشنبه 20 فروردین 1403 ساعت 15 تا 17بلوار شهید کلاهدوز 28، مؤسسه آموزش عالی فردوس به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha