سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
آیت الله نوری همدانی

حضرت آیت الله نوری همدانی تصریح کردند: امروز بعضی از برنامه های صدا و سیما مسلم خلاف شرع است و طبق مبانی اسلام و انقلاب انجام نمی‌شود و بنای اصلاح هم نیست و به تذکرات کسی هم توجه نمی کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین روانبخش نماینده منتخب مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک کسب اعتماد مردم قم المقدسه، خدمت به مردم را توفیق از جناب خدا دانستند و اظهار کردند: قدر این فرصت را بدانید و با توجه به سوابق و تجارب مشکلات را رصد و حل نمائید خصوصاً به جنبه اقتصاد و فرهنگ عنایت بیشتری شود.

معظم له با انتقاد شدید از صدا و سیما افزودند: از شما می خواهم در مجلس شورای اسلامی نظارت خود را قوی کنید؛ امروز بعضی از برنامه های صدا و سیما مسلم خلاف شرع است و طبق مبانی اسلام و انقلاب انجام نمی‌شود و بنای اصلاح هم نیست و به تذکرات کسی هم توجه نمی کنند.

ایشان خطاب به حجت الاسلام والمسلمین روانبخش اظهار کردند: امروز همه در برابر این مردم وظیفه داریم و باید به آن عمل کنیم. ان شاءالله شما با اخلاص و روحیه انقلابی خود این مسیر را طی خواهید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • كجا؟ IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    0 0
    برنامه قرآني تشويقش كفه!؟ كجا بايستي صلوات هاي تشويقي و بلند كار بشود و نهادينه گردد؟
  • امام خمینی(ره) IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    0 0
    اکنون وصیت من به مجلس شورای اسلامی در حال و آینده و رئیس جمهور و رؤسای جمهور ما بعد و به شورای نگهبان و شورای قضایی و دولت در هر زمان، آن است که نگذارند این دستگاههای خبری و مطبوعات و مجله ها از اسلام و مصالح کشور منحرف شوند. و باید همه بدانیم که آزادی به شکل غربی آن، که موجب تباهی جوانان و دختران و پسران می شود، از نظر اسلام و عقل محکوم است. و تبلیغات و مقالات و سخنرانیها و کتب و مجلات برخلاف اسلام و عفت عمومی و مصالح کشور حرام است. و بر همۀ ما و همۀ مسلمانان جلوگیری از آنها واجب است. و از آزادیهای مخرب باید جلوگیری شود. و از آنچه در نظر شرع حرام و آنچه برخلاف مسیر ملت و کشور اسلامی و مخالف با حیثیت جمهوری اسلامی است به طور قاطع اگر جلوگیری نشود، همه مسئول می باشند. و مردم و جوانان حزب اللهی اگر برخورد به یکی از امور مذکور نمودند به دستگاههای مربوطه رجوع کنند و اگر آنان کوتاهی نمودند، خودشان مکلف به جلوگیری هستند. خداوند تعالی مددکار همه باشد