دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
همدان

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با تأکید بر اینکه انقلاب یعنی همه مردم پای کار باشند، گفت: نگاه امامین انقلاب نیز این است که مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و ما نیز نباید رفتار مرزبندی‌ها شویم و معیار ما انقلاب رهبری و ولایت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، شب گذشته در جمع بانوان و فعالان فرهنگی، اجتماعی استان همدان با بیان اینکه در ارتباطات باید مخاطب خود را به درستی بشناسیم، اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم در عرصه کار فرهنگی، هدایتگری و کاهش آسیب‌های اجتماعی موفق باشیم، لازمه آن شناخت درست اقتضائات دنیای امروز است.

وی با تأکید بر اینکه اگر به درستی شرایط را درک نکنیم ممکن است فعالیت فرهنگی ما نتیجه عکس داشته باشد، گفت: در دنیای پیچیده امروز یک کنشگر فرهنگی باید عالم به زمان خودش باشد.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه باید نیازها و دغدغه‌های نسل جدید را به درستی متوجه شویم، ابراز کرد: زمانی که می‌خواهیم با مخاطب خود گفت‌وگو کنیم، در گام اول باید او را به درستی بشناسیم تا کنش ما در جامعه موثر باشد.

وی با تقدیر از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته توسط فعالین مردمی یادآور شد: امروز مهم، حرکت به سمتی است که این رفتارها عمیق‌تر باشد تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با بیان اینکه نیازمند تشکیل اتاق فکر تخصصی برای فعالیت‌ها اجتماعی و فرهنگی هستیم، اظهار کرد: یکی از اشتباهاتی که امروز با آن روبرو هستیم مرزبندی‌هایی است که گاهاً آن را مشاهده می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب یعنی همه مردم پای کار باشند، گفت: نگاه امامین انقلاب نیز این است که مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و ما نیز نباید رفتار مرزبندی‌ها شویم و معیار ما انقلاب رهبری و ولایت باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، با اشاره به اینکه نگاه ولایت به عموم مردم است، بیان کرد: سیره پیامبر گرامی اسلام در برخورد با گروه‌های مختلف مردمی نیز همین گونه بوده و همان اندازه که نسبت به فرایض و نماز و روزه به پیامبر(ص) سفارش شده، به مدارا با مردم نیز تاکید شده است.

وی با بیان اینکه مراقب باشید این فعالیت‌ها به خانواده‌هایتان ضرر نزند، تصریح کرد: اصل خانواده است و نقش تربیتی شما در خانواده بسیار مهمتر و بیشتر است و نباید نسبت به آن غافل شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha