چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
طلاب

جوانان عزیز دعوتند تا با ثبت نام در حوزه علمیه نام خود را رسماً در جمع سربازان حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) ثبت کنند.

خبرگزاری حوزه - جوانان علاقمند و داوطلب تحصیل در حوزه‌های علمیه و حضور در پادگان سربازان حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف تا آخر اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فرصت دارند با مراجعه به پایگاه سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه به آدرس paziresh.ismc.ir حوزه علمیه را برای ادامه تحصیل و خدمت به مکتب اهل بیت(ع) و مردم عزیز انتخاب کنند.

شرایط پذیرش:

برخورداری از صلاحیت‌های اعتقادی، اخلاقی و اجتماعی؛

اعتقاد و التزام به ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران؛

تابعیت جمهوری اسلامی ایران؛

سلامت جسمی و روحی

نداشتن منع قانونی از نظر نظام وظیفه

حداکثر سن ۱۸ سال برای دارندگان قبولی هشتم متوسطه اول (مدت سنوات تحصیل در مقاطع بالاتر و نیز خدمت سربازی به حداکثر سن اضافه می‌شود.)

داشتن قبولی حداقل پایه هشتم دوره اول متوسطه برای پذیرش در برنامه آموزشی جاری و جدید حوزه و حداقل قبولی پایه دوازدهم متوسطه دوم برای پذیرش در برنامه آموزشی سفیران هدایت از شرائط اختصاصی برای هر یک از برنامه های آموزشی حوزه می باشد.


آزمون ورودی:

آزمون ورودی متمرکز روز ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳ در بیش از ۵۰ مرکز آزمون سراسر کشور برگزار می شود.

ارزیابی علمی داوطلبان هم از طریق بررسی سوابق تحصیلی چند سال گذشته آنان انجام می شود.

اعطای مدرک معتبر:

به دانش‌آموختگان هر یک از سطوح حوزه، دانشنامه علمی سطح مربوطه اعطا می شود.

دارندگان مدارک علمی حوزوی برابر با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی از کلیه مزایای علمی و استخدامی کشوری برخوردار هستند.

آینده شغلی:

دانش‌آموختگان هر یک از مقاطع حوزوی متناسب با رشته و تخصص خود می توانند به عنوان یک کارشناس در راستای ماموریت های حوزوی، در یکی از شئون روحانیت و در عرصه های مختلف همچون، تربیت، اخلاق، مشاوره، روانشناسی، هیئت علمی و تدریس در جوامع علمی حوزوی و دانشگاهی، وکالت، قضاوت، پژوهش، نویسندگی، تبلیغ، اجتهاد، مدیریت و ... در پاسخگویی به نیازهای جامعه بشری در سطح ملی و بین الملل ایفای نقش کنند.

راه های ارتباطی:

داوطلبان پذیرش در حوزه های علمیه می‌توانند برای کسب اطلاع از شرایط و مراحل پذیرش و یا ثبت‌نام به پایگاه اطلاع‌رسانی سنجش و پذیرش به آدرس paziresh.ismc.ir مراجعه نمایند. همچنین برای دریافت پاسخ سؤالات و یا راهنمایی و مشاوره به مدیریت های استانی حوزه و مدارس علمیه سراسر کشور مراجعه کنند.

آدرس و شماره تماس مدیریت های استانی و مدارس علمیه در پایگاه سنجش و پذیرش بارگذاری شده است.

نشانی پایگاه سنجش و پذیرش حوزه های علمیه:

paziresh.ismc.ir

کانال اطلاع رسانی سنجش و پذیرش حوزه های علمیه در ایتا:

eitaa.com/pazireshhowzeh

دعوتی از جنس سربازی امام زمان(عج):

جوانان عزیز دعوتند تا با ثبت نام در حوزه علمیه نام خود را رسماً در جمع سربازان حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) ثبت کنند. پس تا دیر نشده یا علی.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha