چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
مدرسه علی بن ابی طالب

حوزه/ مدرسه علمیه امام علی بن ابی طالب(ع) برای سال تحصیلی ۱۴۰۴- ۱۴۰۳ از میان برادران مستعد مقطع متوسطه هشتم، نهم و دهم، دیپلم و کاردانی طلبه می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، مدرسه علمیه امام علی بن ابی طالب(ع) برای سال تحصیلی ۱۴۰۴- ۱۴۰۳ از میان برادران مشتاق علوم و معارف دینی علاقه‌مند و مستعد در مقاطع متوسطه هشتم، نهم، دهم، دیپلم و کاردانی طلبه می‌پذیرد.

طلاب این مدرسه از امتیازاتی همچون ارائه دروس به شکل کارگاهی، اجرای مسابقات و المپیادهای علمی، بهره‌مندی از مشاوره علمی و تربیتی، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی، برگزاری اردوهای علمی فرهنگی و تفریحی، نشست‌های اخلاقی و بصیرتی، برخورداری از امکانات پژوهشی و رفاهی و ورزش‌های پهلوانی و رزمی در طول دوران تحصیل در این مدرسه برخوردار خواهند بود.

بازدید از فضای داخلی مدرسه و آشنایی با مجموعه برنامه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی مدرسه با هماهنگی قبلی ممکن خواهد بود.

شایان ذکر است، متقاضیان به ثبت نام می‌بایست به نشانی الکترونیک https://sanjesh.hozehkh.com/#/dashboard مراجعه نموده و مدرسه امام علی بن ابی طالب(ع) را به عنوان اولویت نخست خود انتخاب و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس این مدرسه به نشانی مشهد مقدس، میدان شهدا، خیابان توحید، توحید۱۱، رضوی۷ مراجعه نمایند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha