دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ا

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: استفاده از ظرفیت و تجربه مدیران گذشته آموزش و پرورش باید در دستور کار قرار گیرد و از تصمیمیات خوب مدیران گذشته استفاده شود؛ چرا که این امر می‌تواند باعث خلق ایده و اتخاذ تصمیمات صحیح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده امروز در دیدار مدیرکل و معاونین آموزش و پرورش استان هرمزگان که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، آموزش و پرورش را یکی از دغدغه‌های جدی خود دانست و اظهار کرد: ایجاد و توسعه هنرستان‌های مهارتی اقدامی بسیار مهم و موثر در توسعه استان هرمزگان محسوب می‌شود که باید به صورت جدی دنبال شود.

وی، راه‌اندازی هنرستان‌های جوار صنایع را اقدامی اقدامی بزرگ دانست و عنوان کرد: ایجاد این هنرستان‌ها باعث می‌شود که فارغ‌التحصیلان دارای مهارت جذب بازار کار شوند و نیروی مورد نیاز صنایع هرمزگان را تامین کند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: دانش‌آموزان با کسب مهارت در هنرستان‌ها با کم‌ترین زمان وارد بازار کار می‌شوند و از طرفی بار هزینه‌های تحصیلات تکمیلی از روی دوش خانواده‌ها و دولت نیز برداشته خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با اشاره به اهمیت تقویت اتصال میان آموزش و پرورش و والدین، تصریح کرد: ارتباط میان والدین و آموزش و پرورش باید تقویت شود؛ چرا که هر چه این رابطه بیشتر شود و خانواده‌ها در امر تربیت دخیل باشند، کیفیت سیستم پرورشی افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: استفاده از ظرفیت و تجربه مدیران گذشته آموزش و پرورش باید در دستور کار قرار گیرد و از تصمیمیات خوب مدیران گذشته استفاده شود؛ چراکه این امر می‌تواند باعث خلق ایده و اتخاذ تصمیمات صحیح خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، ضمن تأکید بر پرهیز از روزمرگری مدیران و دبیران آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: باید به نوعی تدبیر کرد که تمام نیروها با تمام عقاید مختلف همگام با یکدیگر برای تحقق اهداف گام بردارند که پیشنهاد می‌کنم برگزاری میزگرد، همایش، کارگاه‌های آموزشی، انگیزشی، دینی و ... در دستور کار قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha