دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تولیت مسجد جمکران در نماز عید فطر

حوزه/تولیت مسجد مقدس جمکران گفت:امر به معروف و نهی از منکر از ارکان و دو استوانه مهم برای جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی اکبر اجاق‌نژاد، تولیت مسجد مقدس جمکران در خطبه های نماز عید سعید فطر در این مسجد مقدس با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر از ارکان و دو استوانه مهم برای جامعه است، اظهار کرد:امیرالمؤمنین(ع) نیز در یکی از خطبه‌های نماز عید فطر در دوران خودشان، بر ضرورت اجرای امر به معروف برای اصلاح مشکلات جامعه تاکید کردند.

وی با بیان اینکه امروز عیدی مبارک برای همه مسلمانان است، افزود: در این روز از خداوند متعال طلب می‌کنیم که همانطور که پیامبر اسلام(ص) را از همه بدی‌ها خارج کردند ما راهم از همه بدی‌ها خارج کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد بیان کرد: امیرالمؤمنین (ع) در چنین روزی نماز عید فطر اقامه فرمودند و بعد از نماز در خطبه نماز تاکید داشتند؛ مردم بدانید که خداوند امروز را برای شما عید قرار داده است و شما را لایق انتخاب کرده، خدا را ذکر کنید تا خداوند هم شما را یاد کند، خدا را بخوانید و دعا کنید تا خداوند هم از شما بپذیرد و اجابت فرماید و فطره خود را پرداخت کنید که این سنت پیامبر اسلام(ص) و فریضه‌ای واجب است.

تولیت مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر از ارکان و دو استوانه مهم برای جامعه است، گفت: امیرالمؤمنین(ع) نیز در یکی از خطبه‌های نماز عید فطر در دوران خودشان، بر ضرورت اجرای امر به معروف برای اصلاح مشکلات جامعه تاکید کردند.

وی تصریح کرد: امروز باید دعا کنیم که همه مسلمانان عالم در نقاط مختلف جهان بر ظالم‌های دنیا پیروز شوند؛ برای کمک مستمر به مظلومان اعلام آمادگی می‌کنیم و در این راستا همیشه قوی و پایدار هستیم.

پایان پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha