دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: حقیقتاً سکوت مجامع مدعی جهانی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، مایه ننگ بشریت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز عید فطر کرمان که در مصلی امام علی (ع) این شهر برگزار شد، ضمن تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه‌داران در ماه رمضان، اظهار داشت: روزه‌داران ماه رمضان یک ماه در جبهه جهاد بوده و با شیطان نفس مبارزه کردند و اینک باید بکوشند که این حالات معنوی در وجودشان با تقوا و مراقبه حفظ شود.

وی افزود: از سویی قرآن کریم فرموده که فریب دنیا را نخورید و مردم روزه‌دار به این مساله مهم و کلیدی به خوبی توجه داشتند که از دنیا درست استفاده کنند.

امام جمعه کرمان، ضمن توصیه نمازگزاران عید فطر به رعایت تقوای الهی در همه مراتب و شئون زندگی، گفت: از همه دست‌اندرکاران برگزار کننده نماز عید فطر در استان به‌ویژه از کسانی که در تامین امنیت تلاش کردند تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به این که مسئولان استان در بحث عفاف و حجاب طرحی جامع و عاقلانه را در حال اجرا دارند، اظهار کرد: از این بابت از دستگاه قضایی، نیروهای اطلاعاتی و امنیتی و نیروهای امر به معروف و نهی از منکر و به‌ویژه دادستان استان تشکر می‌کنم.

نماینده ولی‌فقیه در کرمان، با اشاره به تداوم جنایت‌های بی‌شرمانه علیه مردم مظلوم غزه، خاطرنشان کرد: در حالی که ما عید داریم غم به خاک و خون کشیده شدن کودکان و زنان فلسطینی را هم داریم و در این میان متأسفانه شاهد خیانت برخی حکام کشورهای عربی و اسلامی در همکاری با رژیم غاصب صهیونیستی و یا سکوت آنان در برابر این ظلم و تجاوز وحشیانه هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی، ادامه داد: در دنیا از نظر ظاهری دم از حقوق بشر می‌زنند، اما در برابر مظلومان عالم سکوت مرگبار گرفته‌اند و با این وجود ما از خدای متعال می‌خواهیم که هر چه سریع‌تر شاهد پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت و نابودی رژیم جلاد و ستمگر اسرائیل باشیم و بستر برای ظهور امام زمان (عج) فراهم شود.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha