دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ دیدار آیت الله حسینی بوشهری با رئیس دانشگاه آزاد بوشهر

حوزه/ رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه شرکت‌های دانش بنیان باید حمایت مالی شوند، گفت: ملت ما از نظر استعداد نسبت به سایر کشورها پیشتاز است که باید به صورت هدفمند از ظرفیت‌های منابع انسانی استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ظهر امروز در دیدار با رییس دانشگاه خلیج فارس و اعضا صندوق پژوهش و فناوری، ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته در بخش دانش بنیان، اظهار داشت: کشور منابع انسانی فراوانی دارد که سرمایه نظام محسوب می شوند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه در هر کجا اراده کرده‌ایم موفق بوده ایم، گفت: امروز در کشور شاهد رشد قابل قبولی در تعداد شرکت های دانش بنیان هستیم.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه شرکت‌های دانش بنیان باید حمایت مالی شوند، افزود: ملت ما از نظر استعداد نسبت به سایر کشورها پیشتاز است که باید به صورت هدفمند از ظرفیت‌های منابع انسانی استفاده کرد.

حسینی بوشهری با اشاره به اینکه هر استانی باید در حوزه دانش بنیان هدفی برای خود ترسیم کند، عنوان کرد: مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر باید حمایت جدی از فعالیت‌های دانش و بنیان داشته باشند تا تحول در استان و به تدریج کشور محقق شود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: عنصر هم افزایی میان دستگاه های تصمیم گیر در بخش دانش بنیان باید وجود داشته باشد.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مسئله پژوهش باید در اولویت تمامی دستگاه های اجرایی باشد خاطر نشان کرد: شرکت های نفتی و گازی نیز باید بخشی از مسئولیت‌های خود را به حوزه دانش بنیان اختصاص دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha