دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1149704
۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۸
کمک عیدانه به خانواده زندانیان خلخال

حوزه/ همزمان با سالروز عید سعید فطر، بیش از یکصد بسته غذایی و معیشتی به همت انجمن حمایت از خانواده زندانیان و شهرداری خلخال در بین خانواده‌های نیازمند زندانی این شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، مظفری رضایی، رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از خانواده زندانیان خلخال در مصاحبه ای، با اعلام این خبر گفت: از مجموع ۱۰۵ بسته معیشتی و غذایی توزیع شده، ۵۰ بسته توسط شهرداری خلخال با هزینه کرد ۲۲۰ میلیون ریال تهیه و در اختیار انجمن قرار گرفته است.

وی افزود: این بسته‌ها شامل کالاهای اساسی همچون برنج، روغن و گوشت مرغ بوده که در روز گذشته در بین خانواده‌های نیازمند تحت پوشش انجمن توزیع شده است.

دادستان عمومی و انقلاب خلخال با بیان اینکه خانواده‌های زندانیان بیش از سایر اقشار جامعه در معرض آسیب‌های مختلف اجتماعی قرار دارند، اظهار کرد: انجمن حمایت از خانواده زندانیان خلخال در راستای رفع نیاز این خانواده‌ها در ایام و مناسبت‌های مختلف سال اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی و واریز وجه نقد به حساب آنها می‌کند.

رضایی خاطرنشان کرد: در آستانه عید سعید فطر نیز مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به حساب خانواده‌های زندانیان زندان این شهر واریز شده است.

وی با اشاره به افزایش درآمد انجمن حمایت از خانواده زندانیان خلخال، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، میزان کمک‌های مالی به خانواده‌های زندانیان نیز به مراتب افزایش یافته است.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha