دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ذ

حوزه/ حجت الاسلام ذاکری با اشاره به مشارکت ارتش در همه عملیات‌های امداد و نجات و حوادث طبیعی، گفت: مهمترین بخش از امتیازات ارتش جمهوری اسلامی، کادر تربیت شده و مومن و انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام ذاکری امام جمعه شهرستان جاسک در خطبه‌های نماز جمعه، اظهار داشت: خشم یکی از خطرناکترین هیجان‌هاست که اگر مدیریت نشود بسیاری از توضیحات شخصی را سلب می‌کند، جایگاه اجتماعی را تخریب می‌کند و جایگاه انسان را در چشم دیگران کاهش می‌دهد.

امام جمعه شهرستان بندر جاسک عنوان کرد: حادثه‌های تروریستی در سیستان و بلوچستان با تمام جان‌فشانی‌ها و فداکاری‌هایی که نیروهای حافظ امنیت در منطقه جنوب شرق انجام می‌دهند، چیزی است که متاسفانه حجم رخدادها ضد امنیتی در این منطقه به سطح آزار دهنده‌ای رسیده و متاسفانه استان مظلوم سیستان و بلوچستان به تابلویی از تحرکات و نفوذی‌های خونبار گروه‌های تروریست تبدیل شده است.

حجت الاسلام ذاکری با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی، یادآور شد: حضرت امام(ره) در اوایل انقلاب پیامی فرستادند و ارتش را ارتش اسلامی و فرزندان انقلاب و مردم نامیدند.

وی با اشاره به مشارکت ارتش در همه عملیات‌های امداد و نجات و حوادث طبیعی، اظهار کرد: مهمترین بخش از امتیازات ارتش جمهوری اسلامی، کادر تربیت شده و مومن و انقلابی است.

امام جمعه بندر جاسک، با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در عرصه تولید، خاطرنشان کرد: باید برای تقویت مشارکت مردم در عرصه تولید و اقتصاد، با تمرکز بر رشد تولید در حوزه‌های کشاورزی، راهکارهای اصولی را با رعایت اصل عدالت در اختصاص فرصت‌ها با هدف تقویت اقتصاد دریا محور، تولید و صید، فرآوری محصولات، بسته‌بندی، حمل و نقل و صادرات در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha