دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام جوادی

حوزه / حجت الاسلام جوادی، با بیان اینکه دشمن حسرت ضربه زدن به این نظام را به گور خواهد برد، گفت: امروز همه نیروهای مسلح ما یکی هستند و در مقابل دشمنان این مرز و بوم ایستاده‌اند و اجازه تعدی به این کشور و نظام را نخواهند داد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام محمد جوادی امام جمعه موقت همدان، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان با اشاره به ۲۹ فروردین، روز ارتش اظهار داشت: عده‌ای در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به‌دنبال انحلال ارتش بودند، اما حضرت امام(ره) با تدبیر خود باعث پایداری ارتش شدند.

حجت الاسلام جوادی، با بیان اینکه دشمن حسرت ضربه زدن به این نظام را به گور خواهد برد، تصریح کرد: امروز همه نیروهای مسلح ما یکی هستند و در مقابل دشمنان این مرز و بوم ایستاده‌اند و اجازه تعدی به این کشور و نظام را نخواهند داد.

وی با تأکید بر اینکه مردم هیچگاه ولایت را تنها نخواهند گذاشت، گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز در تمامی میدان‌ها مردم ثابت کرده‌اند که هیچگاه ولایت را تنها نخواهند گذاشت و پشتیبان ولایت بوده و هستند.

امام جمعه موقت همدان، با بیان اینکه امروز با برخی از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه روبرو هستیم، ابراز کرد: راه حل این مشکلات، در همراهی مسئولان با مردم و وحدت حاکم در این زمینه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه خداوند قسم یاد می‌کند که از عقل عزیزتر نیافریده است، اظهار کرد: اگر به خداوند معرفت داشته باشیم، نه تنها معصیت نمی‌کنیم، بلکه بدرستی خدا را اطاعت و عبادت خواهیم کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha