سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
پلمب رستورانی در شهر کرمانشاه به اتهام «هنجارشکنی»

حوزه/ فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، ضمن اطمینان از رعایت موازین اخلاقی و حریم عفاف توسط قاطبه شهروندان، متذکر شد: پلیس، براساس وظایف خویش، با ناقضان قانون حجاب و عفاف برخورد قانونی می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری« حوزه » در کرمانشاه، صبح امروز، یک رستوران در حوالی خیابان کسری کرمانشاه، به علت رواج کشف حجاب و عدم رعایت قوانین و شئونات اخلاقی و اسلامی با دستور مقام قضایی، پلمب شد.

بنا بر اعلام «سردار مهدی حاجیان»، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه: از امروز شنبه 25 فروردین‌ماه، «طرح حجاب و عفاف»، در همه معابر و اماکن عمومی، با جدیت بیشتر دنبال خواهد شد.

وی از همه شهروندان، به ویژه دختران و بانوان، خواسته به منظور رعایت قانون و حفظ ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه، حریم پر حرمت «حجاب و عفاف» را آنگونه که شایسته است رعایت کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، ضمن اطمینان از رعایت موازین اخلاقی و حریم عفاف توسط قاطبه شهروندان، متذکر شد: پلیس، براساس وظایف خویش، با ناقضان قانون حجاب و عفاف برخورد قانونی می‌کند.

«سردار مهدی حاجیان» با بیان اینکه با توجه به اهمیت و رعایت موازین قانونی، از شهروندان انتظار داریم که به ارزش‌های قانونی احترام بگذارند و کُنش و پوشش خود را در آن چارچوب تنظیم کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha