دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1149970
۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳
عمو صادق رزمنده‌ها به همرزمان شهیدش پیوست

حوزه/ حجت‌الاسلام محمدصادق کرمانشاهی از رزمندگان دوران دفاع مقدس و معروف به «عمو صادق رزمنده‌ها» دارفانی را وداع گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه, در پی درگذشت حجت‌الاسلام محمدصادق کرمانشاهی از رزمندگان دوران دفاع مقدس و معروف به «عمو صادق رزمنده‌ها» مجمع پیشکسوتان جبهه و جهاد جبهه سوسنگرد پیام تسلیتی را به شرح ذیل صادر کرد.

در متن این پیامده است:

از میان مؤمنان مردانی‌هستند که به آنچه با خدا عهد بستند، صادقانه وفا کردند. برخی از آنان به شهادت رسیدند و برخی از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند. (سوره احزاب-آیه ۲۳)

روح بلند مجاهد نستوه و «عمو صادق رزمنده‌ها» به دوستان و برادر شهیدش پیوست.

از غم جور زمان خسته دلانیم همه
در گذرگاه جهان رهگذرانیم همه
می‌رود قاقله عمر شتابان شب و روز
در پی قافله ما نیز روانیم همه

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صادق کرمانشاهی در سال ۱۳۴۰ در اهواز به دنیا آمد. در عنفوان نوجوانی فعالانه در انقلاب مردم ایران علیه رژیم ستمشاهی شرکت داشت که منجر به زندانی شدن وی توسط رژیم شد.

این رزمنده دلاور در طول ۸ سال دفاع مقدس فعالانه در ماموریت های سخت جبهه ها از جمله در جبهه‌های سوسنگرد مشارکت داشت ، بطوریکه بارها مجروح گشته و مفتخر به مقام جانبازی شد. در سالیان بعد از دفاع مقدس در صحنه های مختلف دفاع و حمایت از انقلاب اسلامی حضوری برجسته داشت و صادقانه به خدمت پرداخته و در ارمان های مقدس و انقلابی خود همواره ثابت قدم ماند. در این خصوص علاوه بر تدریس در حوزه های علمیه ، در مراکز مختلف با منابر و سخنرانی‌های ارزشمند خود به بیان معارف و احکام شریعت نبوی و جهاد تبیین پرداخت و ضمن تشکیل جلسات قرآنی و انس با قران کریم، به اسوه ای برجسته برای طلاب جوان تبدیل شد.

عشق به شهادت و پیوستن به دوستان شهیدش همواره در وجود این رزمنده مخلص و بسیجی دلاور زبانه می کشید تا اینکه مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـت کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتم زده بـه انتظار بنشیند و همزمان با عید فطر بندگی و روز تقسیم مدال‌های افتخار روزه داران راستین، روح پاک این عالم خدوم و سرباز سرافراز امام زمان(علیه السلام) ، همرزم شهیدان و جا مانده از کاروان شهدا و نیز یادگار پرافتخار دفاع مقدس و جبهه های سوسنگرد به هنگام برگشت از سفر یک ماهه جهاد تبیین و تبلیغ احکام دین محمدی آسمانی شود و به دوستان و برادر شهیدش بپیوندد.

رحلت شهادت گونه این روحانی بزرگوار را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، همسر و فرزندان و دوستان آن مرحوم و پیشکسوتان جهاد و شهادت تسلیت می‌گوئیم و از درگاه الهی برای آن عزیز سفرکرده رحمت، غفران واسعه و حشر با شهدا و صدیقین و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستاریم.

مراسم تشیع پیکر پاک این عالم فرزانه امروز شنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ در ساعت ۱۶ از مسجد باب الجنه قم واقع در خیابان چهارمردان بطرف گلزار شهدای قم برگزار می‌شود.

همچنین به همین مناسبت مجلس ترحیمی امروز شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد المهدی در بلوار امین(روبروی صداوسیما) برقرار است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha