دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
محفل

حوزه/ نشان خادمی حرم امام علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) در برنامه «حال نو» به میزبانان و عوامل برنامه تلویزیونی "محفل" اعطا شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران, شب گذشته ۲۴ فروردین‌ماه، میهمانان آخرین برنامه «حال نو» که ویژه عید سعید فطر از ۲۱ فروردین هر شب حوالی ساعت ۲۲ تا ۲۴ از شبکه ۳ سیما پخش شد، میزبانان و عوامل برنامه قرآنی محفل بودند.

در ادامه این برنامه جمعی از خادمان بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) متشکل از مدیر خدمه، قاری و مؤذن حرم مطهر و … با در دست‌داشتن پرچم سبز متبرک، این برنامه را معطر به عطر و بوی رضوی کردند و حال‌وهوای خاصی به این برنامه بخشیدند.

در ادامه خادمان بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) به نمایندگی از تولیت آستان قدس رضوی نشان خادمی حرم امام علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) را به عوامل برنامه قرآنی محفل اعطا کردند و میزبانان این برنامه را به آرزوی دیرینه‌شان رساندند.

رسالت بوذری، مجری برنامه، حامد شاکرنژاد، رضوان درویش، حسنین الحلو، احمد ابوالقاسمی و حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان، میزبانان برنامه و سیدمحمدحسین هاشمی‌گلپایگانی، تهیه‌کننده محفل، مفتخر به کسوت خادمی حرم حضرت رضا (ع) شدند.

یادآور می‌شود: فصل دوم برنامه تلویزیونی «محفل» همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان به روی آنتن شبکه سوم سیما رفت و کارشناسان قرآنی این برنامه شامل حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان، احمد ابوالقاسمی و حامد شاکرنژاد، قاریان ممتاز و بین‌المللی؛ حَسنین الحِلو، قاری از عراق و رضوان درویش از سوریه در آن حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha