سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1150081
۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۷
اردبیل

حوزه/در اقدامی فداکارانه، یکی از پاکبانان شهرداری اردبیل در جریان بارش‌های سیل‌آسای عید فطر و آبگرفتگی معابر، با ورود به جوی آب و باز کردن مسیر عبور آب، از بروز سیل و خطرات جانی برای مردم جلوگیری کرد که این اقدام فداکارانه با تقدیر امام جمعه اردبیل روبرو شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، در اقدامی فداکارانه یکی از پاکبانان شهرداری اردبیل در جریان بارش‌های عید فطر و آبگرفتگی معابر، با ورود به جوی آب و باز کردن مسیر عبور آب، از بروز مشکلات بیشتر برای مردم جلوگیری کرد.

بارش‌های سیل‌آسا و آبگرفتگی معابر

همزمان با موج سوم سفرهای نوروزی و در حالی که بسیاری از مردم در حال مسافرت بودند، استان اردبیل شاهد بارش‌های سیل‌آسا بود، این بارش‌ها که در برخی مناطق به صورت برف نیز بود موجب آبگرفتگی معابر و کندی تردد در نقاط مختلف شهر شد.

در یکی از خیابان‌های اردبیل، تجمع حجم زیادی از زباله در جوی آب سرپوشیده، موجب انسداد راه آب و آبگرفتگی معبر شده بود که در این شرایط، یکی از پاکبانان شهرداری با از خودگذشتگی و بدون توجه به خطرات احتمالی، وارد جوی آب شده و با تلاش فراوان، مسیر عبور آب را باز کرد.

انتشار فیلم و واکنش‌ها

فیلم‌ها و تصاویر این اقدام فداکارانه پاکبان اردبیلی در فضای مجازی منتشر شد و با واکنش‌های مثبتی از سوی کاربران روبرو گردید، بسیاری از مردم، از ایثار و فداکاری این پاکبان در راه خدمت به مردم تقدیر و تشکر کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل نیز با اطلاع از این اقدام، ضمن قدردانی و تجلیل از فداکاری این پاکبان زحمتکش، هدیه‌ای ویژه به وی اهدا کرد.

امام جمعه اردبیل با تقدیر از این اقدام، اظهار داشت: این اقدام فداکارانه، نمونه‌ای از ایثار و از خودگذشتگی در راه خدمت به مردم است، این فداکاری نشان می‌دهد که در میان مردم ایران، افرادی هستند که حاضرند برای رفع مشکلات هموطنان خود حتی جان خود را به خطر اندازند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha