سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
نمایشگاه کارتون

حوزه/ نمایشگاه گروهی کارتون و کاریکاتور «بیمارستان منطقه جنگی نیست»، در نگارخانه سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی با حضور مسئولین و هنرمندان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عبدالله شاهینی شامگاه شنبه در آیین افتتاح نمایشگاه کارتون و کاریکاتور «بیمارستان منطقه جنگی نیست»، گفت: جمعی از هنرمندان بین المللی از ۲۲ کشور، با ۴۸ اثر کاریکاتور و کارتون در واکنش به عمل غیرانسانی صهیونیستی و به نشانه اعتراض به کشتار مردم غزه، دست به خلق اثر زدند.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: آثار از کشورهای برزیل، نروژ، پرو، بحرین، اردن، مصر، عربستان سعودی، مکزیک، لهستان، فلسطین، ترکیه، مراکش، لیبی، سوئیس، کوبا، اتریش...می باشد.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه کارتون و کاریکاتور «بیمارستان منطقه جنگی نیست» به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ فرودین ماه در دو نوبت ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۷ تا ۲۰ در نگارخانه سوره میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

گفتنی است، این نمایشگاه با حضور عبدالکریم افروغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، وحید حیدری معاون فرهنگی و رسانه ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان شنبه ۲۵ فرودین ماه امروز افتتاح شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha