دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تجمع حوزویان در مدرسه علمیه فیضیه

طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به شکرانه ضربات کوبنده دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران بر پیکره پوشالی رژیم جنایتکار صهیونیستی با تجمع در مدرسه علمیه فیضیه از این اقدام مقدرانه و عزتمندانه حمایت و قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، تجمع طلاب و فضلای حوزه به شکرانه ضربات کوبنده دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران بر پیکره پوشالی رژیم جنایتکار صهیونیستی دقایقی قبل در مدرسه علمیه فیضیه قم آغاز شد و هم اکنون در حال پخش زنده از خبرگزاری حوزه و تلویزیون اینترنتی حوزه است.

ببینید:

فیلم| واکنش مردم به عملیات موشکی و پهپادی سپاه پاسداران

لحظه به لحظه بر جمعیت تجمع کنندگان افزود می شود و صحن مدرسه علمیه فیضیه به عنوان خاستگاه انقلاب اسلامی مملو از حوزویانی است که آمده اند حمایت خود را از عملیات «وعده صادق» اعلام کنند.

آیت الله حسینی بوشهری، آیت الله اعرافی، آیت الله کعبی و دیگر شخصیت های حوزوی در تجمع حوزویان حضور دارند.

شعارهای «آمریکا عدوالله»، «اسرائیل عدوالله»، فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، «ما همه سرباز توئیم خامنه ای گوش به فرمان توئیم خامنه ای»، «آزادی فلسطین مرهون اتحاد است»، «یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و ... در فضای مدرسه علمیه فیضیه طنین انداز شده است.

«سپاه انقلابی تشکر تشکر»

حوزویان با شعار «سپاه انقلابی تشکر تشکر» از ضربات کوبنده دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران بر پیکره پوشالی رژیم جنایتکار صهیونیستی تشکر و قدردانی کردند.

قرائت پیام آیت الله العظمی نوری همدانی

پیام آیت الله العظمی نوری همدانی در حمایت از پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران و گروه های مقاومت به جنایات رژیم صهیونیستی هم در این تجمع قرائت شد.

بسم الله الرحمن الرحیم
سالیان متمادی است که رژیم نامشروع صهیونیستی مشغول ایجاد نا امنی و ظلم و ستم در منطقه می باشد و تحت حمایت اربابان خود هر روز تجاوز خود را گسترش می‌دهند و اخیراً به حریم جمهوری اسلامی ایران نیز وارد شد و عده‌ای از مستشاران ما را به شهادت رسانده است.

پاسخ کوبنده سربازان اسلام و گروه های مقاومت بسیار بجا و مورد حمایت است‌، ان شاءالله به زودی این غده سرطانی محو و ملت های مظلوم عالم به پیروزی نهایی خواهند رسید.
 اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم


آیت الله اعرافی: آفرین بر سپاه قهرمان ما

آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور هم در این تجمع به سخنرانی پرداخت.

 مدیر حوزه های علمیه کشور در این تجمع با حمایت کامل از عملیات «وعده صادق» و ضربات کوبنده دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران بر پیکره پوشالی رژیم جنایتکار صهیونیستی، تصریح کرد: امروز همه معادلات تغییر کرده است و محور مقاومت اسرائیل را در درون اراضی اشغالی محصور کرده است، این مایه افتخار امت اسلام است.

مدیر حوزه های علمیه کشور تصریح کرد: امروز اسرائیل جنایتکار و کودک کش در درون خانه های غصبی مورد هجوم موشک ها و پهپادهای جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت است و این قیام عظیم و آتشفشان ادامه خواهد داشت و صهیونیست های جنایتکار را سرکوب خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

حمایت کامل حوزه‌های علمیه و روحانیت از اقدام غرورآفرین علیه رژیم صهیونیستی

به گفته آیت الله اعرافی دکترین انقلاب اسلامی انتخابات میان فلسطینیان اصیل از هر دین و مذهبی است و این مسئله یک اصل پذیرفته شده بین المللی است.

وی خطاب به سران رژیم کودک کش صهیونیستی اظهار کرد: سپاه انقلاب اسلامی و آتشفشان قهر ملت های مسلمان و محور مقاومت شما را در شعله های آتش خواهد سوزاند.

مدیر حوزه های علمیه کشور تصریح کرد: امروز روز پیروزی امت اسلامی و شکست دشمنان است. امروز همه معادلات عالم تغییر کرده است و قدرت جدید در جهان متولد شده و آمریکا و همپیمانانش دیگر گدخدای عالم نیستند. آفرین بر سپاه قهرمان ما.

به گفته آیت الله اعرافی گفتمان انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران، گفتمان اخلاق، معنویت، آزادی، رهایی و مقابله با مستکبران است.

مدیر حوزه های علمیه تصریح کرد: مستکبران عالم بدانند که اگر دست از پا خطا کنند، ضربات محکم تر خواهد

تشکر تجمع کنندگان از آیت‌الله اعرافی

طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در پایان سخنرانی آیت الله اعرافی با شعار «مدیر انقلابی تشکر تشکر» از مواضع قاطع و انقلابی مدیر حوزه‌های علمیه کشور تشکر و قدردانی کردند.

قطعنامه پایانی تجمع عظیم حوزویان:

بسم الله الرحمن الرحیم
فَمَنِ اعْتَدَی عَلَیْکُمْ فَاعْتَدُوا عَلَیْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَی عَلَیْکُمْ. بقره/ ۱۹۴

الجُنُوُد بِإذنِ اللّه حُصُونُ الرَّعیَّةِ وَ زَینُ الوُلاةِ وَ عِزُّالدِّینِ وَ سُبُلُ الأَمنِ وَ لَیسَ تَقُومُ الرَّعِیِّةُ إلاّ بِهِم. نهج‌البلاغه، نامه۵۳
حضرت امیر مومنان علی بن ابی طالب در نهج البلاغه می فرمایند :
«لشکریان، به اذن خداوند، دژ مردم، زینت زمامداران، مایه عزّت دین و امنیّت‌اند و کار شهروندان، جز به آنان استوار نمی‌شود.»

اقدام نیروهای مسلح و فرزندان غیور ایران اسلامی در سپاه قهرمان و ارتش غیرتمند در اعمال حق قانونی و مشروع خود طبق ماده ۵۱ منشورملل متحد و حملات غرور آفرین پهپادی و موشکی به لانه سست عنکبوتی اسرائیل کودک‌کش و جنایتکار، موجی از شادی و غرور در میان مستضعفین عالم و دنیای اسلام و کشور عزیز ایران و خصوصا مظلومین فلسطین و نوار غزه که چندین ماه شاهد جنایات سبعانه آن رژیم نامشروع و خبیث بودند، ایجاد کرد و وعده صادق پیروزی جبهه حق و اضمحلال این غده سرطانی را نزدیک تر کرد.

رژیم منحوس اسرائیل گویا فراموش کرده است این بیان رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای حفظه‌الله که فرمودند :«دوران بزن دررو تمام شده است ». پس از حمله ناجوانمردانه اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق و به شهادت رساندن شماری از بهترین سرداران و فرزندان رشید ایران اسلامی با تمام وجود به ایران اسلامی می بالیم که آهنگ انتقام‌ اکنون را آغاز کرده است و لانه شیاطین را با رمز مبارک یارسول الله مورد هدف قراردادند وَ جَعَلْنَاهَا رُجُومًا لِلشَّیَاطِینِ وَأَعْتَدْنَا لَهُمْ عَذَابَ السَّعِیرِ.

در این راستا قطعنامه حوزه های علمیه سراسر کشور با بندهای زیر صادر می شود:

۱- مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه ضمن حمایت همه جانبه و تشکر از این اقدام سراسر غرور و افتخارِ نیروهای مسلح، تاکید می‌نماید جمهوری اسلامی ایران در صورت لزوم در اتخاذ اقدامات دفاعی بیشتر در جهت صیانت از منافع مشروع خود در برابر هرگونه اقدامات متجاوزانه نظامی و استفاده غیرقانونی از زور، تردیدی به خود راه نخواهد داد.

ببینید:

فیلم | جزئیات جدید از حمله پهپادی و موشکی سپاه به رژیم صهیونیستی

۲- بی گمان امت اسلام و ملت بزرگ و شجاع ایران در این جهاد مقدس و دفاع از اسلام و امت اسلامی و منافع ملی در کنار رزمندگان اسلام و محور مقاومت خواهند بود و حوزه های علمیه و روحانیت مبتنی بر مسلمات دینی و قرآنی و با تاسی به مراجع عظام تقلید و رهبر معظم انقلاب و همراه ملت ایران در این میدان حضور نقش آفرین خواهد داشت.

۳- حوزه های علمیه، همه علما و نخبگان و مراکز دینی سراسر دنیای اسلام و نیز رهبران سایر ادیان عالم و نیز سازمان ها و نهادهای بین المللی را به دفاع از مردم مظلوم غزه و فلسطین و حمایت از دفاع و مقاومت مشروع در برابر رژیم غاصب صهیونیستی فرا می خواند و هر گونه سکوت در برابر جنایت های این رژیم خبیث را خیانت به انسانیت، اخلاق، دین می داند.

۴- حوزه های علمیه از همه دولتهای اسلامی و سایر دولتمردان آزادی خواه عالم می خواهد که با جریان عمومی و مردمی در سراسر جهان در جهت حمایت از مظلومان غزه و مقابله با ظلم رژیم صهیونیستی همراه شوند و کلیه روابط اقتصادی و غیر اقتصادی خود را با این رژیم منحوس قطع نمایند.

۵- امروز به برکت جریان مقاومت و پاسخ قاطع و غرور آفرین نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجی از همدلی و هم گرایی و احساس عزت و شادی در بین مردم ایران و بلکه سراسر دنیای اسلام ایجاد شده است و دشمنان این ملت باید بدانند که نمی توانند با موج های رسانه ای و انتشار شایعات و القاء کم اهمیت بودن این پیروزی بزرگ خللی در اراده و صفوف به پیوسته مردم عزیز ما ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید:

واکنش اساتید حوزه و نهادهای عالی حوزوی به عملیات "وعده صادق" / آفرین بر سپاه قهرمان ما

۶- اقدام پیروزمندانه و هماهنگ جبهه مقاومت در فلسطین، لبنان، یمن، عراق، سوریه و ایران بار دیگر حقانیت و کارآمدی گفتمان مقاومت در سطح بین المللی و افکار عمومی جهان را به خوبی نشان داد و ثابت کرد که تنها راه عزتمندانه در برابر ظالمان و مستکبران عالم تمسک به اسلام عزیز و آموزه های قرآن و سنت پیامبر مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم و اهل بیت بزرگوار ایشان علیهم السلام و فرهنگ عاشورایی است که می تواند امت واحده اسلامی و تمدن نوین اسلامی و مقدمه ساز طلوع خورشید عظمای ولایت و امامت باشد.

۷- مسئله فلسطین، مسئله اول جهان اسلام است و به همین نسبت دشمنان اسلام با تمام توان و ظرفیت نظامی، اقتصادی، سیاسی و رسانه‌ای خود به میدان آمده اند و جنگی ترکیبی، شناختی، نظامی، امنیتی ، سیاسی، رسانه ای، فرهنگی و اقتصادی را رقم زده اند.

این صحنه پیچیده ایجاب می کند تا جبهه حق نیز به صورت یکپارچه و منسجم در همه این جبهه ها به دفاع و قیام برخیزند و همگی به وظایف تاریخی و سنگین خود عمل کنند و به یاری مجاهدان جبهه مقاومت بشتابند.

و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم

انتهای پیام ۳۱۳/۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha