سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سید یدالله یزدان‌پناه

حجت الاسلام والمسلمین یزدان پناه تصریح کرد: پاسخ دندان شکن و تنبیه پشیمان کننده به دشمن صهیونیستی، موجی از شادی در دل ملت های مسلمان پدید آورد و رعب فزاینده‌ای در دشمنان به ویژه استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی ایجاد کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید یدالله یزدان پناه با اشاره به پاسخ دندان شکن و تنبیه پشیمان کننده نیروهای نظامی ایران اسلامی به دشمن صهیونیستی آورده است:

بسم الله القاصم الجبارین

پاسخ دندان شکن و تنبیه پشیمان کننده نیروهای نظامی ایران اسلامی به دشمن صهیونیستی، موجی از شادی در دل ملت های مسلمان پدید آورد و در مقابل این حرکت به‌هنگام و بخردانه در دل دشمنان به ویژه استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی رعب فزاینده‌ای را رقم زد. خداوند سبحان را بر این نعمت بزرگ سپاسگزاریم و پیشانی خضوع را بر آستانه آن حقیقت بی‌همتا فرود می‌آوریم و از صمیم دل بر این منّت بی مانند شکر می‌کنیم.

دشمن صهیونیستی در این رویداد مهم به وضعیتی رسیده است که چه اقدام بعدی جاهلانه را انجام دهد و چه دست از اقدام بردارد، در هر دو صورت سقوط و زوال خود را به شدت نزدیک کرده است و هر دو صورت برای این دشمن شرور و خبیث و کودک کش باخت خواهد بود و این نیز منّت دیگر خدای متعال است.

تمدن غربی با شرارت ذاتی‌اش و مادی گرایی نهادینه‌اش باید منتظر عقب‌نشینی‌های تمدنی وسیعی باشد و ما باید طلعت زیبای تمدن معنوی الهی اخلاقی و اسلامی را شاهد باشیم.

بنده همچون همه مردم ایران اسلامی بر درایت و شجاعت و حکمت رهبر معظم انقلاب خضوع می‌کنم و نیز دست و بازوی دلاورمردان نظامی این فرزندان حیدر کرار و پیروان علی خیبر شکن را می‌بوسم و بر این بوسه افتخار می‌کنم. ایامی است که حق سبحانه بیش از پیش جلوه کرده است.

به توفیق الهی ملت مسلمان ایران در پشت رهبر و حکیم فرزانه ایران اسلامی متحد و یک‌دل خواهد بود و هشیارانه از این اتحاد و ایستادگی محافظت خواهد کرد.

سید یدالله یزدان پناه ۱۴۰۳.۱.۲۶

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha