سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق - مدیر حوزه علمیه تهران

حوزه/ مدیر حوزه علمیه تهران اضافه نمود: حوزویان استان تهران در کنار همه مردم و به ویژه آمران به معروف و ناهیان از منکر، تمام قد آماده کمک به مدافعان امنیت در فراجا که امروز در صف مقدم مقابله با هنجارشکنان و توطئه های دشمنان هستند، می باشند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه استان تهران در گفت و گو با خبرگزاری حوزه در تهران، ضمن اعلان حمایت کامل حوزویان استان تهران از طرح عفاف و حجاب و تشکر از فراجا در اجرای قانون الهی حجاب و عفاف در جامعه اسلامی ابراز داشت: امروز بر همه آحاد جامعه روشن و واضح است که پروژه کم رنگ نمودن ارزش ها و معنویت در جامعه از طرح های کثیف دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب و ایران قوی است که از مسیر ترویج بی حیایی، بی عفتی، بی حجابی و بی غیرتی در جامعه در صدد انجام آن هستند .

وی ابراز داشت: آنچه که رهبر معظم انقلاب در صحبت های اخیر خود بر آن تاکید داشتند در واقع تاکید بر خواست عموم مردم عزیز و به ویژه خانواده های شهدا است که متاسفانه مورد غفلت و کم کاری و ترک فعل قرار گرفته بود.

مدیر حوزه علمیه تهران اضافه نمود: حوزویان استان تهران در کنار همه مردم و به ویژه آمران به معروف و ناهیان از منکر، تمام قد آماده کمک به مدافعان امنیت در فراجا که امروز در صف مقدم مقابله با هنجارشکنان و توطئه های دشمنان هستند ، می باشند و علاوه بر آنکه تذکر لسانی را وظیفه عمومی و همگانی خود می دانند، آماده تشکیل جلسات مشاوره و جهاد تبیین در حوزه مبانی فرهنگ حجاب و عفاف و توطئه های دشمن در این مقوله مهم و ارزشمند بویژه برای جوانان هستند.
حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق ضمن تاکید بر دوری از هرگونه اختلاف و دودستگی در جامعه از همه دولتمردان ،کارمندان، معلمان و فرهنگیان، دانشگاهیان، بسیجیان، کسبه و عموم مردم عزیز خواست با هماهنگی، همکاری و پشتیبانی و کمک به فراجا در دفاع از فرهنگ حجاب و عفاف سهیم بوده و نقش آفرینی کنند.

مدیر حوزه علمیه تهران در پایان اضافه نمود:رمز موفقیت و به نتیجه رسیدن این مساله مهم که از مصادیق جهاد کبیر است، استقامت و صبر و تلاش همه جانبه همه دلسوزان نظام و انقلاب و ایران عزیز است که مطمئنا با تلاش همگانی به نتیجه خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha