سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تبریز

حوزه/ حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی در خصوص پاسخ به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی در خصوص پاسخ به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

«فَمَنِ اعْتَدَیٰ عَلَیْکُمْ فَاعْتَدُوا عَلَیْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَیٰ عَلَیْکُمْ» سوره بقره ، آیه ۱۲۴

«هر که به ستم بر شما دست دراز کند او را از پای در آورید به قدر ستمی که به شما رسانده است.»

امروز باردیگر سوگند به اخگر انگیزان، اینبار نه از برخورد سُم اسبان تیز تک جهادگران بلکه با موشک ها و پهبادهایی که لانه عنکبوت را در هم پیچید در افواه مومنان بلکه احرار و آزادگان جهان زمزمه می شود. امروز به دست مجاهدان قبیله امام روح الله و سید خراسانی غبار معرکه تسخیر لانه شیطان با گرز های آتشین در هوای سیاسی جهان طوفان به پا کرد و دل های ناشاد از یاغی گری های قومی لجوج و عصیان گر بنام صهیونیسم را خرمشاد کرد.

جهان ، امروز شاهد غرش ابابیل هایی بود که متجاوزان را تنبیه و دوستان را مسرور نمود و به یاغیان هشدار وعده های دردناک را مخابره کرد آنان که دل در گرو آرمان امام را در سر دارند هوایی جز آزادی قدس و امامت ولی الله اعظم را ندارند.

سحرگاه امروز فرزندان غزه رنج های بیش از ۷۳ ساله خود را با این حمله سپاه التیام یافته دیدند و شب را در میان آرامش اهدایی شایسته گان از مجاهدان اردوگاه امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی به سلامتی و خالی از اضطراب در بستر خاک خونین وطن آرمیدند.

رزمندگان دلاور سپاه اسلام به فرمایش امیر مومنان، همان قلعه ها و حصون مردم و زینت زمامداران و مایه عزت دین و امنیت اند و ما به آنان افتخار می کنیم و دست آنان را در این انتقام می بوسیم.

حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از دلاور مردان سپاه، آمادگی خود را برای رزم بی امان بر علیه ستمگران زمان را در کنار سایر رزمندگان اعلام و امت حزب الله و عزیز ایران اسلامی به ویژه مردم قهرمان استان را به هوشیاری در مقابل توطئه های استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل دعوت می نماید.

مبادا فریب ایادی خود فروخته و خائن را خورده و در دام آنها گرفتار شوند و به وعده های الهی برای پیروزی مومنان همواره امیدوار باشند.

«وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ» سوره آل عمران ، آیه ۱۲۶

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha