سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
علی اسلامی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی عضو خبرگان رهبری در پیامی به مناسبت پاسخ مقتدرانه و کوبنده جمهوری اسلامی ایران به جنایت رژیم صهیونیستی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی عضو خبرگان رهبری در پیامی به مناسبت پاسخ مقتدرانه و کوبنده جمهوری اسلامی ایران به جنایت رژیم صهیونیستی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر کرد که متن آن به این شرح است:


بسم الله القاصم الجبارین
"قَاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَیُخْزِهِمْ وَیَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ"
مرحبا به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران
خداقوت به جهادگران عرصه مقاومت که بازوان پرتوانی برای تحقق منویات تربیت یافته مکتب عاشوراء، رهبرمعظم انقلاب، امام خامنه ای (مدظله العالی) می باشند.
خداوند به شما مجاهدان میدان جهاد با خونخواران کودک کش صهیونیستی که دهه هاست مردم مظلوم فلسطین و اخیرا مردم بی دفاع غزه را به خاک و خون کشیده اند، اجر دنیا و آخرت عنایت کند که برای میهن عزیزمان عزت آفریدید و همان طور که رهبر عظیم الشأن فرمودند با پاسخی کوبنده، سیلی محکمی به صورت این دشمن خبیث نواختید.
شما با تنبیه رژیم صهیونیستی، ارواح طیبه شهدای آزادی قدس وامام راحل (قدس سره) و نیز دل مردم مظلوم فلسطین و آزادگان عالم را شاد کردید و موجب خشم مستکبران جهان به ویژه آمریکای جهانخوار شدید.
خداوند بر بسط ید شما بیافزاید و به تدابیرتان که اجرای فرامین رهبری معظم است، برکت عنایت کند و شرایط ظهور منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر(ارواحنا لتراب مقدمه الفداء) را فراهم نماید.
علی اسلامی
نماینده مردم شریف استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه تاکستان
۱۴۰۳/۰۱/۲۶

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha