دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اجتماع مردمی مشهددر حمایت از عملیات  وعده صادق

حوزه/ اجتماع عظیم مردم مشهد در حمایت از سپاه پاسداران امشب در میدان بیت المقدس این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، از ساعات اولیه اعلام خبر آغاز حمله موشکی سپاه پاسداران با رمز وعده صادق به مواضع رژیم غاصب اسرائیل، اجتماعات خودجوش مردمی در مشهد مقدس با حضور در حرم مطهر رضوی آغاز شد.

مردم مشهد با حضور در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر با توزیع شیرینی و شکلات از آغاز این عملیات را که در پاسخ به تجاوز رژیم غاصب اسرائیل به سفارت ایران در سوریه و پاسخی به جنایت‌های این رژیم کودک کش در غزه بود، حمایت کردند.

اجتماع پرشور و خودجوش مردمی بار دیگر با هدف تقدیر از دلاورمردان سپاه در تنبیه رژیم صهیونیستی در روز یکشنبه در صحن قدس حرم مطهر رضوی و با حضور اقشار مختلف، حوزویان، دانشگاهیان، فرهنگیان، کودک و نوجوان برگزار شد.

در سومین اجتماع بزرگ مردمی مشهد، شامگاه یکشنبه مردم در میدان بیت المقدس بار دیگر فریاد مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و حیدر حیدر همراه با شعارهایی در دفاع از مردم مظلوم غزه و فلسطین را سر دادند.

در این اجتماع زنان و مردان همراه با کاغذ نوشته‌هایی و پرچم‌های ایران، فلسطین و حزب الله و تصاویری از شهید طهرانی مقدم، شهید سلیمانی و شهدای مشهد، جلوه دیگری به این اجتماع پرشور مردمی داده بودند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha