دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شیرینی سیلی سپاه در خیابان‌های بوشهر

حوزه/ موتورسواران بسیجی یکی پس از دیگری صف کشیده‌اند، خیابان‌ها در قرق صداهای الله‌اکبری است که در شب شادباش وعده صادق طنین انداز شهر شده است؛ خیابان‌های بوشهر یکصدا شبی به یادماندنی را در تاریخ رقم زده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، موتورسواران بسیجی یکی پس از دیگری صف کشیده‌اند، خیابان‌ها در قرق صداهای الله‌اکبری است که در شب شادباش وعده صادق طنین انداز شهر شده است، خیابان‌های بوشهر یکصدا شبی به یادماندنی را در تاریخ رقم زده‌اند.

روانه شدن موشک‌ها از آسمان شهرهای مختلف ایران بر سر اهداف نظامی صهیونیسم و دست و پا زدن‌های این رژیم آن‌ هم به عنوان تنبیهی به‌ یادماندنی، شوری میهن پرستانه را در دل گرم جوانان بوشهری به‌پا کرده است.

تنها جوانان بوشهری نیستند که شادی خود را در رژه موتوری امشب به خیابان آورده‌اند، بلکه پیرمردان و مردان کهنسال نیز در بین جوانان، سوار بر موتورهای زهوار در رفته خود در حرکت‌اند.

مردان کهنسال نیز برای آنکه پا به‌پای جوانان در این شادی سهم باشند، با موتورهایی قدیمی و رنگ و رو رفته‌شان در کنار جوانان در رژه هستند.

برخی‌های دیگر به صورت خانوادگی و در کنار همسر و فرزندان خود در طرف دیگر خیابان، رژه موتوری را دنبال می‌کنند و کودکان با بادکنک و بیرون آمدن از پنجره خودروها به جمعیت چشم دوخته‌اند و فریاد الله‌اکبر می‌شکند و برخی‌های دیگر پرچم ایران را در دستان خود گرفته‌اند.

شعارهای ضد صهیونی در بوشهر پیچیده و امشب دیگر آسمان بوشهر رنگ خاموشی نمی‌بیند چرا که نور افشانی شادی بوشهری‌ها، آسمان را غرق در نورهای رنگین کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha