دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
وعده صادق

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در پیامی از عملیات پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان " وعده صادق" تشکر و این عملیات را موجب شادی دل های مظلومان جهان دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در حمایت از عملیات غرور آفرین " وعده صادق" سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله قاصم الجبارین

"یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا مَنْ یَرْتَدَّ مِنْکُمْ عَنْ دِینِهِ فَسَوْفَ یَأْتِی اللَّهُ بِقَوْمٍ یُحِبُّهُمْ وَیُحِبُّونَهُ أَذِلَّةٍ عَلَی الْمُؤْمِنِینَ أَعِزَّةٍ عَلَی الْکَافِرِینَ یُجَاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَلَا یَخَافُونَ لَوْمَةَ لَائِمٍ" مائده/ ۵۴

عملیات مقتدرانه و دشمن شکن "وعده صادق" که با هوشیاری و قدرت نمایی دلیر مردان نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رقم خورد هیمنه استکبار جهانی را در هم کوبید و دل‌های مظلومان جهان را شادمان کرد.

این عملیات، نقطه عطف تاریخی دیگری را در معادلات بین المللی به وجود آورد و یک بار دیگر شوکت نظام اسلامی و جایگاه تعیین کننده ایران اسلامی را در آینده به رخ جهانیان کشید.

جمهوری اسلامی با استعانت خداوند متعال توانست با یکپارچه کردن اراده مردمی در کشور و اثبات حق قانونی خود در عرصه بین المللی، با به کارگیری سلاح‌های پیشرفته و نبوغ علمی، نظامی و امنیتی که حاصل سال‌ها مجاهدت دلیر مردان و جوانان این مرز و بوم در شدیدترین تحریم‌های جهانی بود، ضربه سهمگین خود را نه بر پیکره نحس رژیم کودک‌کش بلکه بر تمام حیثیت استکبار جهانی فرود آورد.

سپاه مومن و مقتدر با اعلام قبلی و نه غافلگیرانه، توانست مواضع مورد نظر در خاک فلسطین اشغالی را مورد هدف قرار داده و برتری خود را برتمام پیشرفت‌های علمی، امنیتی و نظامی دنیا اثبات نماید.

حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با نثار سلام و درود به روح بلند و ملکوتی امام راحل و شهدای گرانقدرمان، این پیروزی تاریخی را به ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی الامام الخامنه‌ای حفظه الله، خانواده‌های معظم شهدا و ملت شریف ایران تبریک و تهنیت می‌گوید و حمایت کامل خود را از این عملیات عظیم و آمادگی جهت جانفشانی در راه آرمان‌های جمهوری اسلامی عزیز و راه نورانی شهدا را اعلام می‌دارد.

والسلام علی جمیع الشهداء و المجاهدین
علی اکبر اسماعیلی
مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha