دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / دیدار مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با آیت الله محسن اراکی

حوزه/ اقدام قهرمانانۀ سپاه مقدس پاسداران انقلاب اسلامی که با همراهی نیروهای سربلند ارتش جمهوری اسلامی علیه مراکز نظامی و اطلاعاتی رژیم شرور و منحوس غاصب سرزمین پاک فلسطین انجام گرفت دل مظلومین عالم را شاد و پوزه دشمنان اسلام بویژه آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل را به خاک مالید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه آیت‌الله محسن اراکی عضو شورای عالی حوزه های علمیه کشور بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرافراز اسلام برادر بزرگوار سرلشکر باقری (دام عزه)

ریاست محترم ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم و رحمه‌الله

اقدام قهرمانانۀ سپاه مقدس پاسداران انقلاب اسلامی که با همراهی نیروهای سربلند ارتش جمهوری اسلامی در هجوم عدالت طلبانه به مراکز نظامی و اطلاعاتی رژیم شرور و منحوس غاصب سرزمین پاک فلسطین انجام گرفت دل مظلومین عالم را شاد و پوزه دشمنان اسلام به ویژه آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل را به خاک مالید.

بر خود فرض می دانم از جنابعالی و فرماندهی دلاور سپاه پاسداران و فرمانده مقتدر نیروی هوا فضای سپاه و فرماندهی معظم ارتش اسلام و تمامی همکاران و دست اندرکاران این اقدام مجاهدانۀ بزرگ تشکر نموده و از خدای بزرگ برای شما و تمامی رزمندگان اسلام پیروزی نهایی عاجل بر سپاه کفر و ستم را مسألت دارم.

این پیروزی عظیم را ابتدا به وجود مقدس حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و سپس به مقام معظم رهبری مدظله و به همۀ ملت بزرگ ایران و جبهۀ پر افتخار مقاومت تبریک عرض می کنم و از خدای بزرگ پیروزی مردم فلسطین بویژه غزۀ صبور را خواستارم.

«وَکَانَ حَقًّا عَلَیْنَا نَصْرُ الْمُؤْمِنِینَ»

محسن اراکی

۱۴۰۳/۰۱/۲۶

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    0 0
    __ بسمه تعالی __ با سلام و درود بر حضرت آیة اللّه جناب آقای اراکی بزرگوار وتقدیر از سپاه پاسداران انقلاب . بخاک مالیده اید از دشمنان پوز __نشان دادید نباشد چاره اش زوز __اگر در جای خود آرام نگیرد __ پس از این لازم است حتماََ بمیرد __