دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین هادی شجاعی

حجت الاسلام والمسلمین شجاعی گفت: ایران بعد از حمله رژیم غاصب به کنسولگری اش در دمشق حدود ده روز فرصت داد تا به همه ثابت کند که اگر همه غرب نیز پشت اسرائیل باشد ترسی ندارد و حریف همه آنها می شود چرا که در عملیات "وعده صادق"، ایران در واقع با کل پدافند غرب روبرو شد.

حجت الاسلام والمسلمین هادی شجاعی، قائم مقام کارگروه روابط بین الملل و عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه به تبیین اهداف پیدا و پنهان حمله غرورآفرین موشکی سپاه پاسداراین به رژیم کودک کش و جنایتکار صهیونیستی پرداخت و گفت: این حمله موشکی فارغ از نحوه انجام آن حاوی نکات دقیقی است که باید به آن پرداخته شود، باید دید که چرا اسرائیل جنایتکار در این بازه زمانی و علی رغم همه مشکلاتی که پیش رو دارد می خواهد که جبهه جدیدی از جنگ را به روی خود بگشاید و اساسا ایران در برابر او چه کاری باید می کرد.

وی افزود: امروز اسرائیل در میان افکار عمومی دنیا منفور و منزوی شده و ناچار است برای برون رفت از این مشکل اساسی صورت مسئله را عوض کند.

عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) تاکید کرد: رژیم غاصب درصدد بود که دعوا را از مردم فلسطین که خواهان حق طبیعی خود هستند را به دعوای میان دو دولت تبدیل کند و در این صورت از فشار افکار عمومی دنیا قدری رها شود چرا که در قضیه جنگ با مردم غزه از سوی افکار عمومی دنیا محکوم و شکست خورده است.

حجت الاسلام والمسلمین شجاعی ابراز داشت: اسرائیل طی ماه های گذشته مرحله به مرحله سعی در کشاندن ایران به یک جنگ تمام عیار داشته که با خویشتنداری ایران موفق به این کار نشده بود و در نهایت نیز مجبور به زدن اماکن دیپلماتیک ایران می کند تا ایران دخالت کند و با ابزارهای رسانه ای خود را از باتلاق غزه قدری رهایی بخشد.

وی در پایان گفت: ایران بعد از حمله رژیم غاصب به کنسولگری اش در دمشق حدود ده روز فرصت داد تا به همه ثابت کند که اگر همه غرب نیز پشت اسرائیل باشد ترسی ندارد و حریف همه آنها می شود چرا که در عملیات "وعده صادق"، ایران در واقع با کل پدافند غرب روبرو شد.

عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در پایان تصریح کرد: درباره انتقام رزمندگان اسلام از رژیم غاصب صهیونیستی باید مدت های زیادی تأمل کرد و ابعاد گوناگون آن را برای مردم تبیین کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha