سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
رئیسی

حوزه/ رئیس جمهور در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله احمدی سینایی را به علما و حوزه‌های علمیه و خاندان آن مرحوم تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی با تسلیت درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ حبیب‌الله احمدی سینایی تصریح کرد: این عالم وارسته پس از کسب فیض و درس‌آموزی از سیره علمی، عملی و اخلاقی پدر بزرگوارشان مرحوم آیت‌الله حاج شیخ مجتبی قزوینی، عمر شریف خود را در مسیر اعتلای ارزش‌های مکتب اهل بیت (ع) و روشنگری معارف اسلامی صرف کرد و خدمات علمی ارزشمندی از خود بر جای گذاشت که توشه‌ای گرانبها برای آخرت ایشان خواهد بود.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ حبیب‌الله احمدی سینایی، موجب تأثر خاطر شد.

این عالم وارسته پس از کسب فیض و درس‌آموزی از سیره علمی، عملی و اخلاقی پدر بزرگوارشان مرحوم آیت‌الله حاج شیخ مجتبی قزوینی، عمر شریف خود را در مسیر اعتلای ارزش‌های مکتب اهل بیت (ع) و روشنگری معارف اسلامی صرف کرد و خدمات علمی ارزشمندی از خود بر جای گذاشت که توشه‌ای گرانبها برای آخرت ایشان خواهد بود.

اینجانب این ضایعه را محضر علما و حوزه‌های علمیه و خاندان مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و حشر با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • صالحی IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    2 0
    انا لله و انا الیه راجعون. رحلت عالم جلیل القدر حاج شیخ حبیب الله احمدی فرزند گرانقدر عارف وارسته مرحوم آیة الله حاج شیخ مجتبی قزوینی را تسلیت می گوییم و از خداوند متعال مسألت داریم که ایشان و پدر بزرگارشان را با اولیا محشور نماید. حضرت آیة الله العظمی صالحی مازندرانی در سالهای بین 1333 تا 1339 شمسی در مشهد ارتباط علمی با مرحوم آیة الله شیخ مجتبی قزوینی داشتند. همچنین فرزند آن فقیه عالیمقام تا سالهای آخر عمر شریف آیة الله العظمی صالحی مازندرانی، ارتباط عاطفی خود را حفظ کردند.
  • صالحی IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    2 0
    انا لله و انا الیه راجعون. رضوان خداوند بر آن مرحوم و پدر بزرگوارشان.
  • صالحی IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    2 0
    مرحوم آیة الله حاج شیخ هاشم قزوینی و آیة الله حاج شیخ مجتبی قزوینی طاب ثراهما از علمای طراز اول در دهه های 30 و 40 در مشهد مقدس بودند.
  • طلبه حوزه قم IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    1 0
    این روحانی بزرگوار و منسوب به خاندان علم و فضیلت، مورد توجه خاص مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی صالحی مازندرانی رضوان الله تعالی علیه بودند. خداوند روح پاکش را با اولیاء الهی محشور فرماید.