دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1150613
۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲
خیاط

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان، ضمن قدردانی از اقدام شایسته نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، این عملیات را، باعث در هم شکسته شدنِ هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین علی خیاط در پیامی، ضمن قدردانی و حمایت از اقدام شایسته نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، این عملیات را، باعث در هم شکسته شدنِ هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی عنوان کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم؛ یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدامَکُمْ؛ ای کسانی که ایمان آوردید، اگر خدا را یاری کنید یاریتان می‌کند و قدم‌هایتان را استوار می‌گرداند(محمد/ ۷)

پاسخ قاطع و محکم سپاه پاسداران محبوب انقلاب اسلامی ایران در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، موجب خوشحالی و تسکین قلوب داغدیده ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی شد.

موشک باران مقرهای اسرائیلی توسط دلاورمردان سپاه، هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را، در جنگ سخت در هم کوبید و نشان داد در صورت شیطنت مجدد رژیم کودک کش و یا دخالت آمریکا و دیگر ایادی مزدور آنان، ضربه دوم سهمگین‌تر و عملیاتی‌تر خواهد بود.

عملیات موفقیت آمیز دیشب سپاه پاسداران، قدرت جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید، تا دشمنان این ملت بدانند، ایران بر سر منافع ملی و تمامیت ارضی خود با دشمنان مماشات نخواهد کرد و به برخی غافلان داخلی گوشزد نمود که این دشمن خون آشام جز زبان قدرت، چیز دیگری را نمی‌شناسند.

حوزه علمیه خراسان همراه با ملت شریف ایران با شکر و سپاس خدای متعال، قدردان این اقدام شایسته مجاهدان و رزمندگان جبهه مقاومت و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به‌خصوص سبزپوشان مقتدر است، و با صراحت اعلام می‌دارد، که گوش به فرمان فرمانده کل قوا، عمار وار، آماده هر دستوری جهت انتقام اصلی از رژیم جعلی صهیونیست می‌باشد و حمایت از سپاه پاسداران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را وظیفه خود می‌داند.

علی خیاط

حوزه علمیه خراسان

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha