سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حمله

حوزه/ استاندار کرمان گفت: ارزش عملیات روانی "وعده صادق" مهمتر از ارزش نظامی آن بوده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، محمدمهدی فداکار طی سخنانی در جلسه شورای اداری این استان با بیان این که بیش از هر چیز دیگری، عملیات وعده صادق به دشمن فهماند که اگر دست از پا خطا کند چنان سیلی ای می‌خورد که هیچ وقت فراموش نمی کند، ابراز داشت: جهان ارزش کار نظامی ایران را فهمید چرا که عبور این پهپادها و موشک‌ها از رینگ‌های مختلف و سپرهای موشکی و رسیدن به هدف کار بسیار بزرگی بود که به لطف الهی به ثمر نشست.
وی افزود: ارزش عملیات روانی وعده صادق مهمتر از ارزش نظامی آن بود؛ رژیم صهیونیستی ضربه‌ای به جمهوری اسلامی زد و فکر نمی‌کرد چنین ضربه‌ای دریافت کند زیرا صهیونیست‌ها هر ضربه‌ای به ایران زدند، به طور رسمی و غیررسمی پاسخ آن را گرفتند اما این بار نظام اسلامی تصمیم سیاسی مهمی گرفت و این تصمیم مهم‌تر از عمل نظامی بود.
استاندار کرمان خاطرنشان کرد: این عملیات از سوی دیگر، قوت و انرژی مثبتی در دل همه آزادگان جهان، مسلمانان و به طور ویژه مدافعان انقلاب در منطقه و جهان ایجاد کرد و جنایت‌های ۶ ماه اخیر رژیم صهیونیستی تلافی شد.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به پیش‌بینی‌های هواشناسی و احتمال وقوع سیل مخرب در استان؛ لغو مرخصی همه مدیران را اعلام و تاکید کرد: شهرداران و مدیران مربوطه نباید اجازه بدهند مردم دچار مشکل بشوند.
وی افزود: در نقاطی که در معرض خطر است، مردم را قانع کنند تا وسیله‌ها را جمع کنند و در صورت لزوم، تخلیه صورت بگیرد، و در صورت بسته شدن راه‌ها، تدبیر شود تا امکان کمک رسانی به مردم وجود داشته باشد و امکانات یا نیروی انسانی مورد نیاز تا امشب در منطقه مستقر شود.


ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha