دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
فعالیت

حوزه / معاون فرهنگی تبلیغی مدرسه علمیه تخصصی فاطمه معصومه(س) گفت: طلاب در فعالیت‌های تبلیغی خود در ماه بهار قرآن، زندگی با آیه‌ها را از اهداف تبلیغی خود قرار دادند.

خانم زبیده قائمی فر معاون فرهنگی تبلیغی مدرسه علمیه تخصصی فاطمه معصومه(س) بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، اظهار داشت: طلاب و مبلغان مدارس علمیه سطح ۲ و سطح ۳ بندرعباس، در ماه مبارک رمضان، در زمینه‌های مختلف به تبلیغ پرداختند که از جمله آن اجرای طرح مسطورا بود.

وی، طرح مسطورا را طرحی عالی برای تبلیغ دانست و گفت: طلاب و مبلغان سخنرانی‌هایی در قالب صوت‌های ۱۰ الی ۱۵ دقیقه زیر نظر استاد حوزه خانم عطاءاللهی ارائه داده که ضمن یادگیری روش سخنرانی عملی و آشنا شدن با نقاط قوت و ضعف خود در سخنرانی، با ارسال در گروه‌های سطح۲ و سطح۳، طلاب نیز از آن بهره‌مند می‌شدند.

وی ادامه داد: اجرای مسابقه از سخنرانی‌های طلاب که در قالب جشنواره طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان صورت گرفته و همچنین تقدیر از بهترین سخنرانی، از دیگر برنامه‌های این طرح است.

قائمی‌فر خاطرنشان کرد: طلاب و مبلغان سطح۲ و سطح۳ بندرعباس، در مساجد، پایگاه‌ها و مجالس خانگی نیز با برنامه‌هایی از جمله جزءخوانی قرآن کریم، بیان نکات قرآنی و احکام مبتلابه، به تبلیغ پرداختند.

وی اظهار کرد: اساتید و مبلغان در دانشگاه هرمزگان، علوم پزشکی و شریعتی نیز کارهای تبلیغی خود را که در قالب برپایی نماز جماعت، مشاوره و بیان احکام بود در این ماه انجام دادند.

معاون فرهنگی تبلیغی مدرسه علمیه تخصصی فاطمه معصومه(س) بندرعباس، با اشاره به گروه مجازی زلال احکام، ابراز کرد: احکام مبتلابه روزه‌داری در این گروه ارائه شده و اساتید نیز به پاسخ‌گویی سوالات ارسالی طلاب می‌پرداختند.

وی با اشاره به فعالیت‌های مبلغان امین شهرستان، بیان کرد: مبلغان طرح امین نیز در ماه مبارک رمضان با برنامه‌های مختلف فرهنگی در مدارس ابتدایی و متوسطه به فعالیت‌های تبلیغی خود در این ماه مبارک پرداختند.

قائمی فر از دیگر برنامه‌های مجازی ماه مبارک رمضان ابن مدرسه علمیه را شرح حکمت‌های نهج البلاغه خواند و بیان کرد: شرح حکمت‌های نهج البلاغه در قالب صوت توسط مدیر مدرسه علمیه تخصصی فاطمه معصومه(س) بندرعباس و نشر در گروه‌های طلاب از دیگر برنامه‌هایی بود که طلاب به صورت مجازی از آن بهره بردند.

وی برپایی موکب منتظران نور را از دیگر برنامه‌های تبلیغی مدارس علمیه سطح۲ و سطح۳ بندرعباس عنوان کرد و گفت: برپایی موکب منتظران نور در سطح شهر همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی، مشاوره، غرفه کودک و ضیافت افطاری همراه با جشن میلاد امام حسن(ع) همراه بود و همچنین در روز شهادت امام علی(ع) با همکاری ارگان‌های دیگر در سطح شهر برنامه‌هایی از قبیل مداحی و نماز جماعت اجرا شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha