دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بازدید

حوزه/ مدیر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها از پروژه بزرگ حسینیه حضرت زینب(س) و سالن اجتماعات بانو مجتهده امین بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دکتر سیده زهره برقعی مدیر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها به همراه حسین حدادی معاون منابع انسانی و پشتیبانی و فاطمه حیدری مدیرکل روابط عمومی از پروژه بزرگ حسینیه حضرت زینب سلام‌الله‌علیها و سالن اجتماعات بانو مجتهده امین بازدید کردند.

برقعی ضمن بازدید از روند اجرای پروژه، نکات و انتظارات خود را به مهندسان پروژه گوشزد کرد.

در جریان این بازدید، مهندس حدادی فام درباره ساخت این مجموعه، اظهار داشت: این زمین به مساحت ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع در چهار طبقه شامل زیرزمین برای حسینیه و بالکن اختصاصی حسینیه، سالن اجتماعات و بالکن اختصاصی این سالن ساخته می‌شود.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: جمع کل احداث ساختمان، ۹ هزار و ۳۰۰ متر مربع است و سطح دسترسی به این مجتمع از ساختمان اداری و سه مسیر دیگر میسر می‌شود.

مهندس حدادی فام ادامه داد: زمان احداث این مجموعه حداقل در طول یک سال برای اسکلت بتنی در نظر گرفته شده است و در صورت تأمین بودجه، ظرف ۱۸ تا ۲۴ ماه به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها خاطرنشان کرد: سازه و اسکلت این مجموعه از سوی خیرین و برخی مصالح ساختمانی از جمله میلگرد و سیمان از سوی دفتر مقام معظم رهبری تأمین می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha