دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کانون ها

حوزه / مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران از توسعه فعالیت‌های کتاب محور به عنوان یکی از اولویت‌های کانون های مساجد در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام ترابیان مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران امروز در جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، خواستار حمایت کانون پرورش فکری در حوزه آموزش مربیان مساجد و امانت کتاب به اعضا شد و اظهار داشت: شناخت ظرفیت‌های مراکز فرهنگی هنری کانون و توسعه فعالیت‌های کانون پرورش فکری با کانون مساجد در شهرستان‌های این استان یکی از ضرورت‌هاست.

حامد فاضلی کبریا مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان مازندران نیز در این جلسه، خاطرنشان کرد: براساس تفاهمنامه، فعالیت‌های کانون مساجد در شهرستان‌های استان توسعه می‌یابد.

وی افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه قرار شد تا از این پس با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و علمی مربیان و مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری، فعالیت‌های کانون مساجد در شهرستان‌ها توسعه یابد.

فاضلی کبریا همچنین با استقبال از توسعه این طرح، از کانون‌های مساجد به عنوان ظرفیتی اجتماعی و فرهنگی یاد کرد و یادآور شد: توسعه همکاری با سایر دستگاه‌ها و تشکل‌ها به عنوان حلقه‌های میانی از اولویت‌های کانون مازندران در سال جدید است.

وی آموزش مربیان مساجد با فعالیت‌های کتاب‌خوانی و معرفی کتاب و امانت آن، یکی از کارهای محوری در این تفاهم نامه دانست و از فعالیت‌های نجوم، اردوهای درون شهری به کانون، نمایش فیلم، عضویت اعضای کانون مساجد در مراکز فرهنگی هنری کانون و سایر فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی به عنوان دیگر خدمات ارائه شده کانون به بچه‌های مساجد یاد کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha