دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
احمدرضا قوامی

حوزه/ مسئول انتشارات حوزه علمیه خراسان گفت: این انتشارات به منظور تحقق اهداف خود تفاهم نامه‌ای با مجموعه فراکتاب(پارس فرانشر ثریا) انجام داده تا بتواند کتاب‌های خود را از طریق بستر کتابخوان فراکتاب منتشر کند.

حجت الاسلام احمدرضا قوامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، از امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک با شرکت فراکتاب خبر داد و اظهار داشت: انتشارات حوزه علمیه خراسان به منظور تحقق اهداف خود تفاهم نامه‌ای با مجموعه فراکتاب (پارس فرانشر ثریا) انجام داده تا بتواند کتاب‌های خود را از طریق بستر کتابخوان فراکتاب منتشر کند و در اختیار حوزویان و عموم مردم قرار دهد.

مسئول انتشارات حوزه علمیه خراسان گفت: کتاب الکترونیکی پدیده‌ای تازه بوده و انتظار می‌رود تا نظام آموزش و اطلاع‌رسانی را با دگرگونی‌هایی اساسی مواجه سازد.

وی ادامه داد: کتاب‌های الکترونیکی صرفاً نسخه‌های الکترونیکی مطالب مکتوب نیستند، بلکه می‌توانند علاوه بر متن، صوت و تصاویر را نیز شامل شوند و در قالب فایل‌هایی که توسط یک رایانه اجرا می‌شوند، مانند فایل‌های PDF, HTML, WORD TEXT و فایل‌های اجرایی EXE درآیند.

مسئول انتشارات حوزه علمیه خراسان، با بیان اینکه با رواج روزافزون فضای مجازی در مسائل روزمره، جهان با سرعت فزاینده‌ای به دنیای الکترونیک و دیجیتال تبدیل می‌شود، خاطرنشان کرد: کتاب و چاپ و نشر نیز از این راه باز نمانده‌اند و بسترهای جدیدی برای ارائه کتاب به دوستداران کتاب ارائه داده‌اند.

حجت الاسلام قوامی یکی از این بسترها را ارائه کتاب در کتابخوان‌های الکترونیکی دانست که سهولت در دسترسی، کم‌شدن هزینه‌ها و همراه بودن از طریق تلفن همراه باعث افزایش علاقه مندان به این عرصه است و ابراز کرد: بر این اساس طبق این تفاهم‌نامه، کلیه کتاب‌های این انتشارات به مرور در قالب کتاب صوتی، کتاب الکترونیکی و چاپی در فراکتاب عرضه شده و در دسترس علاقه مندان قرار می‌گیرد.

مسئول انتشارات حوزه علمیه خراسان اظهار کرد: بنابر تفاهم انجام شده، انتشارات حوزه علمیه قصد دارد در ضمن این قرارداد خدمات بیشتر و بهتری را نسبت به گذشته از طریق برنامه فراکتاب به مخاطبان خود خصوصاً جامعه حوزوی ارائه دهد و در آینده اخبار بیشتری در مورد جزئیات خدمات و تسهیلات برای حوزویان ارائه می‌شود.

وی یادآور شد: علاقمندان می‌توانند برای استفاده و ارتباط با این مجموعه به آدرس https://www.faraketab.ir مراجعه و یا با شماره تماس ۰۵۱۳۲۰۰۸۱۶۵ دفتر انتشارات حوزه، تماس بگیرند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha