سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مدرسه امام خمینی

حوزه/ مدرسه علمیه امام خمینی(ره) در رشته تخصصی اخلاق و تربیت اسلامی، برای سال تحصیلی۱۴۰۴_۱۴۰۳در مقطع سطح ۲ و ۳ طلبه می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، مدرسه علمیه امام خمینی(ره) در رشته تخصصی اخلاق و تربیت اسلامی، برای سال تحصیلی۱۴۰۴_۱۴۰۳در مقطع سطح ۲ و ۳ طلبه تا ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ می‌پذیرد.

بهره مندی از گروه علمی و اساتید توانمند و برجسته، اعطای دانشنامه رسمی سطح ۳ تخصصی حوزه علمیه خراسان، امکان تدریس طلاب ممتاز در مدرسه سطح یک امام خمینی(ره)، امکان تدریس در مدارس آموزش و پرورش تحت اشراف مدرسه علمیه امام خمینی(ره)، اعطای خوابگاه به طلاب شهرستانی و حمایت از طلاب متاهل از جمله امتیازات طلاب عنوان شده است.

همچنین اتمام سطح یک، موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه علمی و عمومی، کسب حداقل معدل ۱۶ در آخرین سال تحصیلی و تعهد به تحصیل تمام وقت در مدرسه از جمله شرائط پذیرش طلاب در این مدرسه عنوان شده است.

شایان ذکر است: طلاب و متقاضیان علاقه مند به تحصیل می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در ایتا به نشانی @paziresh_ekh۲ و یا به سایت https://akhlaq.ekh۲.ir مراجعه نموده و ثبت نام کنند؛ همچنین شماره تلفن ۰۵۱۳۳۶۹۲۹۳۱ و آدرس مدرسه به نشانی خیابان طبرسی، بلوار شهید شوشتری، شهید شوشتری ۴، شهید شاهی ۲، شهید رئوف ۴، مدرسه علمیه امام خمینی(ره) جهت ثبت نام حضوری در اختیار علاقه مندان قرار دارد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha