سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
رذ

حوزه / امام جمعه کاشان، با بیان اینکه جمهوری اسلامی بخشی از توانش را در عملیات وعده صادق به کار گرفت، ابراز کرد: علیرغم به کارگیری تمام تجهیزات نظامی، اما رژیم صهیونیستی نتوانست در مقابل حمله پهپادی و موشکی ایران موفق شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در کاشان صبح امروز به مناسبت سالروز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان و جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی در پادگان شهید کبریایی آران و بیدگل برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در این مراسم به تفاوت ارتش قبل از انقلاب با ارتش فعلی اشاره کرد و اظهار داشت: براساس آیات قرآن، ارتش باید آن قدر قوی بشود که دشمنان از شما بترسند.

نماینده ولی فقیه در کاشان، افزود: آمریکایی‌ها ارتش قبل از انقلاب را دوست اسرائیلی‌ها می‌دانستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، به تشریح نقش امام راحل در رویگردانی ارتش قبل از انقلاب از خاندان پهلوی پرداخت و گفن: حضرت امام(ره) به سران ارتش شاهنشاهی فرمودند، ما استقلال شما را می‌خواهیم تا در مقابل آمریکا ذلیل نباشید، بلکه عزیز باشید و به مردم هم فرمودند ارتش برادر ملت است.

منتخب مردم استان اصفهان درمجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه امروز با اطمینان و اعتماد می‌توانیم بگوییم ارتش جمهوری اسلامی در کنار سپاه، نیروهای انتظامی و نیروهای امنیتی به اذن خدا دژ مستحکم ملت هستند، به عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق» اشاره کرد و یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران با بمباران و انهدام امن‌ترین پایگاه نظامی هوایی اسرائیل، دنیا را به شگفتی واداشت.

امام جمعه کاشان، با بیان اینکه جمهوری اسلامی بخشی از توانش را در عملیات وعده صادق به کار گرفت، ابراز کرد: علیرغم به کارگیری تمام تجهیزات نظامی، اما رژیم صهیونیستی نتوانست در مقابل حمله پهپادی و موشکی ایران موفق شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان، دستور فرمانده کل قوا را دستور امام زمان(عج) دانست و گفت: نیروهای مسلح در تمام رده‌ها انس خودشان را با قرآن، امام زمان (عج) و فرمان الهی بیشتر کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، با تأکید بر نقش نیروهای مسلح کشورمان در زمینه‌سازی برای ظهور، خاطرنشان کرد: دشمنان ظهور را دور می‌دانند اما ما ظهور را بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب، نزدیک می‌دانیم.

وی، خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی را از عوامل مهم زمینه سازی برای ظهور براساس بیانیه گام دوم دانست و گفت: تقوا، تهذیب نفس، اخلاق، جامعه سازی و تمدن سازی به عنوان بستر اجتماعی برای آمدن امام زمان باید فراهم شود.

امام جمعه کاشان، با بیان اینکه نیروهای غزه و فلسطین از عملیات نیروهای ایران خوشنود شدند، خاطرنشان کرد: ۲۵۰ هزار شهید کشورمان که یک پنجم آن شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند، از عملیات «وعده صادق» خوشحال شدند.

در پایان این مراسم پس از ارائه گزارش سرهنگ حیدر معظمی گودرزی فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی از کتاب «سه نسل از یک مکتب» اثر سعید نوروزیان رونمایی شد.

انتهای پیام. /

جمهوری اسلامی تنها بخشی از توانش را در عملیات وعده صادق به کار گرفت

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha