سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
رژه نیرهای مسلح همدان

حوزه / سرتیپ دوم مرادبکی با تأکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخار می‌کند که در کنار سایر نیروهای مسلح عملیات‌هایی همچون "وعده صادق" را اجرا می‌کند، گفت: به دوستان و دشمنان ناآگاه خود اعلام می‌کنیم نه برای حمله و تعدی، بلکه برای ایجاد صلح و آرامش در منطقه و جهان حاضر هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، سرتیپ دوم امیر پرویز مرادبکی ارشد نظامی آجا در استان همدان امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان همدان، با تأکید بر اینکه دشمنان ناآگاه بدانند ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح ذره‌ای از آرمان‌های امام راحل، شهدا و انقلاب اسلامی، کوتاه نمی‌آید، اظهار داشت: امام خمینی (ره) با درک غنی و شناخت عمیق خود با نامگذاری ۲۹ فروردین به عنوان روز نیروی زمینی و ارتش جمهوری اسلامی ایران، نقشه شوم دشمنان برای انحلال ارتش را بر ملا و ارتش را به نام شجره طیبه نامگذاری کردند.

وی با بیان اینکه ارتش در پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی نقش پررنگی داشت، یادآور شد: ارتش در هشت سال دفاع مقدس دوشادوش سایر نیروهای مسلح و بسیج، جز ارکان اصلی قدرت ملی و نظامی بود.

فرمانده پایگاه هوایی سوم شکاری شهید نوژه همدان، با اشاره به اینکه در سال‌های پس از جنگ تحمیلی و در عرصه‌های مختلف ارتش اقدامات بسیار ارزشمندی انجام داد، یادآور شد: امروز ارتش به خود می‌بالد که تحت فرماندهی معظم کل قوا بر روی پای خود ایستاده است.

وی با بیان اینکه حضور ارتش در حیاط خلوت رژیم صهیونیستی و آمریکا در ورای اقیانوس‌ها، تنها گوشه‌ای از اقتدار و قدرت ارتش جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: امروز ارتش تحت قوای ولایت فقیه، با بصیرت و تقوا و ولایت مداری در اوج قدرت قرار گرفته و به جهان ثابت کرده در جهت دفاع از آرمان‌های امام(ره)، شهدا و انقلاب اسلامی ذره‌ای عقب‌نشینی نکرده است و به این آرمان‌ها افتخار می‌کند.

ارشد نظامی آجا در استان همدان، با تأکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخار می‌کند که در کنار سایر نیروهای مسلح عملیات‌هایی همچون "وعده صادق" را اجرا می‌کند، ابراز کرد: به دوستان و دشمنان ناآگاه خود اعلام می‌کنیم نه برای حمله و تعدی، بلکه برای ایجاد صلح و آرامش در منطقه و جهان حاضر هستیم.

وی تصریح کرد: ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا، با تمام وجود اعلام می‌کنیم که تا آخرین نفس و آخرین قطره خون خود از این انقلاب و آرمان‌های آن دفاع می‌کنیم.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha