سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1151146
۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۳
تصاویر/ نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی کاشان

حوزه / امام جمعه کاشان با بیان اینکه باید باور کنیم که غرب در حال جنگ فرهنگی با اسلام است، گفت: ما فرهنگ حیا را می‌خواهیم گسترش دهیم و غرب با رسانه و هالیوود به دنبال گسترش فرهنگ برهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی منطقه کاشان در سال جاری به ریاست نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان و با حضور اعضای شورای فرهنگ عمومی و ائمه جمعه منطقه کاشان با موضوع تبیین برنامه‌های فرهنگی منطقه کاشان در خصوص عفاف و حجاب امروز در حسینیه علی اکبر(ع) این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه در کاشان در این جلسه ضمن تبریک روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی، با بیان اینکه باید باور کنیم که غرب در حال جنگ فرهنگی با اسلام است، اظهار داشت: ما فرهنگ حیا را می‌خواهیم گسترش دهیم و غرب با رسانه و هالیوود به دنبال گسترش فرهنگ برهنگی است.

امام جمعه کاشان، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه تهاجم فرهنگی غرب تبدیل به یک چالش شده است، گفت: جمهوری اسلامی طی ۴۵ سال گذشته نشان داده که استاد تبدیل چالش به فرصت است.

منتخب مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه نباید فرمایشات رهبری در مسائل فرهنگی و اقتصادی روی زمین بماند، ابراز کرد: امام راحل با گفتن ما می‌توانیم، جنگ تحمیلی ۸ ساله استکبار جهانی را تبدیل به فرصت نمود.

در ابتدای این جلسه نیز ائمه جمعه منطقه کاشان ضمن بیان دغدغه‌های خود در خصوص وضعیت عفاف و حجاب، از دستگاه‌های شهرستان کاشان درخواست کردند تا از برنامه‌های قابل اجرا حمایت ویژه‌ای شود.

در ادامه این جلسه هم اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان گزارش عملکرد دستگاه خود از انجام قانون عفاف و حجاب در سطح شهرستان ارائه کردند.

شایان ذکر است با توجه به اهمیت موضوع بحث عفاف و حجاب در این جلسه مقرر شد ظرف ۱۰ روز آینده جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان مجددا تشکیل و برنامه‌های قابل اجرا در سطح منطقه احصا و به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha