شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
وعده صادق

حوزه/ اگر طوفان الاقصی نقطه‌ی عطفی در احیای مسئله‌ی فلسطین و ممانعت از طراحی‌های معطوف به رسمیت‌دادن به رژیم صهیونیستی بود، عملیات اعجاب‌برانگیز و هوشمندانه‌ی وعده صادق نقطه‌ی عطفی در مواجهه‌ی مسلمانان با رژیم غاصب اسرائیل و حامیان غربی‌اش بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب با تقدیر از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» در پاسخ به اقدامات تجاوزکارانه رژیم منحوس صهیونیستی آورده است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

«وَلَمَنِ انْتَصَرَ بَعْدَ ظُلْمِهِ فَأُولَٰئِکَ مَا عَلَیْهِمْ مِنْ سَبِیلٍ»

اگر طوفان الاقصی نقطه‌ی عطفی در احیای مسئله‌ی فلسطین و ممانعت از طراحی‌های معطوف به رسمیت‌دادن به رژیم صهیونیستی بود، عملیات اعجاب‌برانگیز و هوشمندانه‌ی وعده صادق نقطه‌ی عطفی در مواجهه‌ی مسلمانان با رژیم غاصب اسرائیل و حامیان غربی‌اش بود. برای این عملیات که رسماً و درظاهر، انتقام ایران از حملات پیاپی رژیم اشغالگر، و به‌واقع، حمایت از آرمان فلسطین بود، دستاوردهای مهمی را می‌توان برشمرد، ازجمله، شکستن مهابت دروغین این رژیم و افسانه‌ی شکست‌ناپذیری‌اش و نیز کاستن فشار از گرده‌ی مردم مقاومِ غزه، اما از نگاهی دیگر، مهم‌ترین دستاورد مشترک این عملیات و طوفان‌الاقصی، انسجام دوباره‌ی امت اسلامی از راه زدوده‌شدن برخی کدورت‌ها و سوء تفاهم‌ها و نیز تمرکز بر دشمن مشترک و آرمان مقبولِ همگان بود. این انسجام را می‌توان در داخل کشور و درمیان جریان‌های گوناگونِ هوادار انقلاب و نظام هم یافت و نشان داد. حفظ و تقویت این انسجام و پرهیز از زنده‌کردن نقارها و نزاع‌های کهنه، چه در سطح داخلی و چه در عرصه‌ی جهان اسلام، را می‌توان از مهم‌ترین وظائف همگان به‌ویژه نخبگان فکری و سیاسی دانست.

اینجانب ضمن تقدیر از عزم و دقت عملِ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که ضربه‌ای قاطع و حساب‌شده بر هیمنه‌ی استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل وارد کردند، از خدای بزرگ، عزت و سلامت فرماندهی کل قوا و سرافرازی همیشگیِ ملت ایران و همه‌ی ملل مسلمان را مسئلت می‌نمایم.

سید ابوالحسن نواب

مؤسس و رئیس هیئت امنای دانشگاه ادیان و مذاهب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha